mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 100.000 Mini w USA

100.000 Mini w USA

Od momentu swojego debiutu na zamorskim rynku w marcu 2002 roku, brytyjskie dziecko niemieckiego BMW zdołało wypracować sobie świetną opinię wśród amerykańskich kierowców.

Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie opinia o jakości brytyjskich aut, która mogła zaciążyć na jego wizerunku za Atlantykiem. Okazuje się jednak, że marka bawarskiego producenta w połączeniu ze stylem angielskiej tradycji, wystarczyła by zachęcić 100tys. osób do nabycia Mini i Mini Coopera.

Dodatkowo, jak podaje angielski serwis Auto Express, producentowi udało się osiągnąć taki wynik w połowi zaplanowanego okresu. Brak natomiast informacji, jaki procent ogółu stanowiły wersje z automatycznymi skrzyniami, czy cabrio.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic