mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 100.000 Mini w USA

100.000 Mini w USA

Od momentu swojego debiutu na zamorskim rynku w marcu 2002 roku, brytyjskie dziecko niemieckiego BMW zdołało wypracować sobie świetną opinię wśród amerykańskich kierowców.

Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie opinia o jakości brytyjskich aut, która mogła zaciążyć na jego wizerunku za Atlantykiem. Okazuje się jednak, że marka bawarskiego producenta w połączeniu ze stylem angielskiej tradycji, wystarczyła by zachęcić 100tys. osób do nabycia Mini i Mini Coopera.

Dodatkowo, jak podaje angielski serwis Auto Express, producentowi udało się osiągnąć taki wynik w połowi zaplanowanego okresu. Brak natomiast informacji, jaki procent ogółu stanowiły wersje z automatycznymi skrzyniami, czy cabrio.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.