mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 100.000 Mini w USA

100.000 Mini w USA

Od momentu swojego debiutu na zamorskim rynku w marcu 2002 roku, brytyjskie dziecko niemieckiego BMW zdołało wypracować sobie świetną opinię wśród amerykańskich kierowców.

Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby nie opinia o jakości brytyjskich aut, która mogła zaciążyć na jego wizerunku za Atlantykiem. Okazuje się jednak, że marka bawarskiego producenta w połączeniu ze stylem angielskiej tradycji, wystarczyła by zachęcić 100tys. osób do nabycia Mini i Mini Coopera.

Dodatkowo, jak podaje angielski serwis Auto Express, producentowi udało się osiągnąć taki wynik w połowi zaplanowanego okresu. Brak natomiast informacji, jaki procent ogółu stanowiły wersje z automatycznymi skrzyniami, czy cabrio.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport