mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 1,2 mln Chevroletów

1,2 mln Chevroletów

W trzecim kwartale tego roku Chevrolet sprzedał na całym świecie 1,2 mln aut. Liczba ta to najlepszy rezultat w okresie od lipca do września w stuletniej historii marki. W pierwszych  9 miesiącach 2011 roku Chevrolet sprzedał 3,6 mln aut na całym świecie. 

1,2 mln Chevroletów
„Rekordowa sprzedaż w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku to potwierdzenie doskonałej jakości produktów i serwisu Chevroleta. Sukces ten nie byłby możliwy bez nawiązania indywidualnego kontaktu z nowymi klientami – bez względu na to, gdzie mieszkają – oraz wysłuchania ich potrzeb, a następnie powitania ich w rodzinie Chevroleta”, powiedział Chris Perry, wiceprezes Chevroleta ds. marketingu.

W trzecim kwartale 2011 roku Chevrolet sprzedał ponad 175 tys. egzemplarzy modelu Cruze na całym świecie. „W przeciągu niespełna trzech lat Cruze’a wybrało aż milion osób”, dodaje Perry. „Taki sukces możliwy był poprzez zaoferowanie klientom z całego świata czegoś więcej, niż się spodziewali po samochodzie kompaktowym. Podobne podejście zorientowane na potrzeby klienta zaoferujemy nabywcom każdego nowego Chevroleta, poczynając od samochodów osobowych, poprzez auta dostawcze, aż po modele typu Van i SUV”.

Na naszym polskim rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku Chevrolet sprzedał 5 441 aut. Wynik ten to wzrost o 22% w porównaniu do zeszłego roku. To najwyższy wynik Chevroleta w historii obecności na naszym rynku. Gamę marki wkrótce uzupełni nowy model, Chevrolet Malibu oraz nowy pickup Colorado.

Podobne wiadomości:

Chevrolet Corvette Shooting Brake - w sam raz na zakupy

Chevrolet Corvette Shooting Brake - w sam raz...

Aktualności 2016-04-06

Nowy Chevrolet Camaro ZL1

Nowy Chevrolet Camaro ZL1

Premiery 2016-03-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda Civic Sedan – droższa niż hatchback
Honda Civic Sedan – droższa niż hatchback
Polski importer Hondy opublikował cenniki modelu Civic w wersji sedan. Japońska firma położyła duży nacisk na wyposażenie związane z bezpieczeństwem, dlatego ceny popularnego kompakta są dość wysokie.