W momencie rozpoczęcia sprzedaży Passat będzie oferowany z czterema różnymi silnikami. Do wyboru będą dwie jednostki benzynowe: 1,6 FSI o mocy 115 KM i 2,0 FSI o mocy 150 KM. Zwolennicy diesli będą mogli wybrać albo jednostkę 1,9 TDI o mocy 105 KM, albo 2,0 TDI o mocy 140 KM. Wszystkie wersje silnikowe oferowane będą na początku z manualnymi skrzyniami biegów. Przekładnie automatyczne oraz nowa 102-konna jednostka będą dostępne w późniejszym czasie.
Nowy Passat dostępny będzie w czterech poziomach wyposażenia. Podstawowym będzie Trendline, Comfortline będzie oferował podwyższoną funkcjonalność oraz komfort. Z kolei miłośnicy dynamicznej jazdy będą mogli wybrać wersję Sportline, a najbogatszą, wyposażoną w elementy oferowane w samochodach klasy wyższej średniej, wersją jest Highline.
O dziwo, ceny za nowego Passata pozostaną na niezmienionym poziomie, takim samym, jak w poprzedniej wersji. Auto z silnikiem 1,6 FSI kosztować będzie 21.800 euro, z silnikiem 2,0 FSI 25.450 euro, 1,9 TDI 24.010, a 2,0 TDI 25.650 euro.
Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie nowy Passat zadebiutuje na polskim rynku.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!