mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 2600 Focusów do serwisu

2600 Focusów do serwisu

Ford Polska powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Ford Focus mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników. W niektórych egzemplarzach tego modelu może dojść do powstania korozji na powierzchni modułu sterującego wentylatorem chłodzącym.

2600 Focusów do serwisu
Polski dystrybutor samochodów Ford poinformował, że w niektórych samochodach Ford Focus, może dojść do powstania korozji na powierzchni modułu sterującego wentylatorem chłodzącym. W skrajnych przypadkach może to spowodować przegrzanie obwodów elektrycznych, a konsekwencji może doprowadzić do stopienia izolacji przewodów elektrycznych oraz znajdujących się w niewielkiej odległości innych elementów.

Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 2612 samochodów Ford Focus z silnikiem 1,6 L Duratorq- TDCi DV Diesel typu kombi, wyprodukowane w Saarlouis (Niemcy) od 16.04.2004 r. do 1.12.2006 r.

Ford poinformował UOKiK, że klienci, którzy kupili pojazdy objęte kampanią, zostaną indywidualnie powiadomieni o konieczności sprawdzenia samochodu w autoryzowanym serwisie. Naprawa polegająca na wymianie wentylatora chłodzącego wraz z modułem sterującym zostanie wykonana bezpłatnie.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Ford Focus
Ford Focus
Cena podstawowa już od: 67 070 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr. sedan-4dr.
Tematy w artykule: UOKiK Focus

Podobne wiadomości:

Pakiet tunignowy dla nowego Focusa RS

Pakiet tunignowy dla nowego Focusa RS

Aktualności 2016-08-08

Duże zainteresowanie Fordem Focusem RS

Duże zainteresowanie Fordem Focusem RS

Aktualności 2015-10-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.