Od wprowadzenia jednostki V-8 w 2003 roku, Chryslerowi udało się sprzedać ponad 300 tys. aut nią napędzanych. Ogółem 46% klientów firmy wybiera 5,7-litrowy silnik, z czego 43% w przypadku 300C, a 29% w przypadku Jeepa. Na rodzimym rynku, stosunek ten jest jeszcze większy i wynosi 43% dla Magnum i 54% dla dużego SUVa Durango.
Idąc za ciosem tak dobrych wyników, już w na wiosnę przyszłego roku zadebiutuje jeszcze większy silnik. W Polsce, w 6,1-litrową jednostkę napędową będzie mógł być wyposażony 300C SRT8, co powinno pomóc w zbliżeniu się "mastodontowi" do granicy 5 sekund w sprincie 0-100 km/h (obecnie 6,4 sek. z silnikiem 5,7 litra).
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!