mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 395-konny diament Mitsubishi

395-konny diament Mitsubishi

W ofercie firmy MMC Car Poland znalazły się nowe, dodatkowo wyposażone wersje flagowego modelu spod znaku Trzech Diamentów - Mitsubishi Lancera Evolution IX. Dzięki modyfikacjom moc silnika zwiększono do 340, 360 a nawet 395 KM!

395-konny diament Mitsubishi
Limitowana do 10 aut wersja - Lancer Evolution IX GT 400 EXTREME o mocy 395 KM osiąga prędkość 100 km/h w 4 sekundy. Najmocniejsza wersja będzie występowała tylko w jednym kolorze nadwozia – T70 (electric blue). Każdy samochód będzie doposażony w komplet wskaźników (jak w wersji GT 360), przedni spojler karbonowy RALLIART, 18-calowe grafitowe obręcze kół RALLIART i zawieszenie firmy TEIN ze sprężynami progresywnymi i elektroniczną regulacją twardości zawieszenia. Cena tej wersji to 235 000 PLN. Ceny pozostałych dwóch słabszych wersji zaczynają się od 175 990 PLN w przypadku modelu GT 340 i od 185 990 PLN jeśli chodzi o GT 360.

Polski oddział Mitsubishi poinformował również o obniżeniu cen za podstawowy wariant Lancera Evolution IX P01. Obecnie wynosi ona 151 480 PLN i w stosunku do ceny ubiegłorocznej jest niższa o blisko 20 000 PLN. Dzięki uatrakcyjnieniu swojej oferty, Mitsubishi liczy na utrzymanie wzrostowego trendu sprzedaży flagowego modelu. W ubiegłym roku w Polsce sprzedano 36 Lancerów Evolution IX, co stanowi wzrost o 140% w porównaniu do 2005 roku.

Czytaj relację z polskiej premiery Mitsubishi Lancer Evolution IX

Czytaj także:

Prototype X zwiastunem Evo X 2006-12-18

Nowe, szybsze Evo 2006-07-17

Podobne wiadomości:

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Aktualności 2016-12-01

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Aktualności 2016-08-24

Komentuj:

~artur.m@vip.wp.pl 2007-07-07

Miłośnikom marki polecam zapoznaie się z likwidacją korozji elementów nadwozia flagowego modelu lancer - rekomendowana przez producenta technologia to papier ścierny + lakierowanie + oklejanie skorodowanych elementów zamiast wymiany ich na nowe lub wymiany pojazdu na nowy bez wad, więcej informacji pod adresem www,lancer-rust.neostrada.pl

~daFFF 2007-04-03

Jak Twoim zdaniem Kaczyńscy, Lepper, Giertych no i oczywiście główny nadzorujący działania ekipy rządzącej - ojciec dyrektor Rydzyk, są Polakami to ja jestem za faszysmem i komuną. Jedyne z czego się trzeba cieszyć to z tego że za BOŻĄ POMOCĄ jesteśmy w Unii. Bez tego inwestorzy ani tak duży przypływ funduszy unijnych nie miały by miejsca. A pomyśleć że Lepper wtedy straszył Rolników, a Giertych chciał unii z Białorusią. Gdyby wtedy u władzy byli Kaczyńscy.... :) Tak to prawda! Bylibyśmy w Unii ale Tarnów. Niestety żeby żyć w normalnej polsce, musimy przeczekać rządy dinozaurów komunistyczno-populistycznych i prawicowo-rydzykowskich. Potrzebujemy Polaków myślących o Nas, a nie o Was albo o Nich.

~Sebek 2007-03-23

Niestety takie są fakty... Polską nie rządzą Polacy, ale jak już wcześniej mówiono żydzi i po komunistyczne UB i SB. Media są tak kierowane, żeby PiS, Samoobrona i LPR byli ciągle oczerniani, a górą zawsze byli czerwoni (SLD i PO). Przecież to od razu widać. Jak tylko gdzieś się potkną te oczerniane partie to jest wielkie halo, a jak udaje się osiągać im sukcesy to tego z mediów się nie dowiecie. A najsmutniejsze jest to, że tyle ludzi jest za PO i być może nigdy się nie dowiedzą co naprawdę pan Tusk i spółka mają na celu w kierowaniu państwem. Wracając do Evo IX GT400 to słyszałem, że ma być nie wiedzieć czemu wolniejszy od Evo VIII MR FQ 400, a przecież w Evo IX została zredukowana turbo dziura (najbardziej w wersji podstawowej) i ogólnie poprawiły się jego osiągi w stosunku do VIII i VII. Z tego co się orientuje to odmiany IX-tki 360 i 400 będą tylko trochę szybsze od 340 - Evo VIII 400 przyspiesza 0-100km/h w ok. 3.5 sek, a Evo IX 400 ma przyspieszać 0-100k w ok.

~Bolec 2007-02-16

Zarówno IX jak i X generacja EVOLUTIONA to poezja i mimo typowo japońskiego, można by powiedzieć, gwiżdżącego motoru, bije na łeb konkurenta, oczywiście nie każdy powie że to wada, dla 99% maniaków sportów samochodowych to pozytyw i zaleta w 100%, poza tym wykonaniem rzuca na kolana swoich rywali, podsumowując, to świetne auto dla każdego ( z niezłym zasobem portfela ), a co do testów - nie patrzcie na to co wypisują w najbardziej gównianym brukowcu jakim jest Auto-Świat, banda łapówkarzy tylko czeka na możliwość napełnienia swojej sakwy, w niezależnym teście Mitsubishi uklasowało się na 3 miejscu pod względem niezawodności. Pozdrawiam MitsuManiak

~Zgadza się,...niestety 2007-02-15

Żydokomuna rozgrabiła Polskę, i teraz media (których 90% jest w rękach komunistów i żydów), jak TVN, Gazeta Wyborcza czy Rzeczpospolita plują na Polski rząd !

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport