mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 3 miliony w 30 sekund

3 miliony w 30 sekund

Globalny kryzys finansowy nie przestraszył Audi. Koncern z Ingolstadt zamierza po raz drugi z kolei wykupić pasmo reklamowe podczas finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego w przyszłym roku, które będą emitowane w stacji NBC.

3 miliony w 30 sekund

Wszystko dzięki sukcesowi z zeszłego roku, kiedy reklama z Audi R8 pojawiła się w podczas przerwy w jednym z najdroższych tzw. prime time-ów w amerykańskiej telewizji. Nowy spot reklamowy będzie trwał minutę i zostanie zaprezentowany w przerwie po pierwszej kwarcie finału Super Bowl. Będzie to bardzo kosztowny wydatek dla niemieckiego koncernu. Stacja NBC poinformowała, że 30 sekund reklamy na ich antenie będzie kosztować w ten wieczór 3 miliony dolarów. Audi oficjalnie nie potwierdziło, ile zapłacono za minutową reklamę.

Władze Audi mają nadzieję, że dzięki reklamie w czasie największej oglądalności programu NBC uda się zwiększyć zainteresowanie marką, a przy okazji przyciągnąć potencjalnych klientów nie tylko na stronę internetową, ale także do salonów. Rynek amerykański jest ważny dla niemieckiego koncernu, bowiem walczy on o udziały z innymi przedstawicielami z Niemiec, Mercedesem i BMW. W zeszłym roku Audi udało się zwiększyć udział w imporcie luksusowych aut do Stanów Zjednoczonych. Wskaźnik wzrósł z 6,2 procent do 8,6 procent. Póki co nie ujawniono jaki model zostanie zaprezentowany podczas wieczoru rekordowej oglądalności.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi

Podobne wiadomości:

Audi Q8 – koncept jest już gotowy

Audi Q8 – koncept jest już gotowy

Aktualności 2016-12-23

Wydanie specjalne

Wydanie specjalne "auto motor i sport": Audi...

Aktualności 2016-12-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.