mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 40 tys. hybryd Toyoty na polskich drogach

40 tys. hybryd Toyoty na polskich drogach

Samochody hybrydowe cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. W lipcu łączna liczba hybryd, które opuściły polskie salony Toyoty, przekroczyła liczbę 40 000 egzemplarzy. Ostatnie 10 tys. takich aut marka dostarczyła klientom w zaledwie 9 miesięcy.

40 tys. hybryd Toyoty na polskich drogach

Od stycznia do połowy lipca sprzedaż hybryd Toyoty wyniosła 8 380 egzemplarzy. Jeśli podobne tempo utrzyma się do końca grudnia, rok 2018 przyniesie kolejny rekord sprzedaży tych aut. Obecnie samochody hybrydowe stanowią już 27 proc. całkowitej sprzedaży Toyoty w Polsce.

Najpopularniejszym modelem zelektryfikowanym (spalinowo-elektrycznym) w kraju jest Toyota C-HR Hybrid, którą w tym roku wybrało 2 530 kierowców.

Na drugim miejscu znalazł się Auris Hybrid, który może pochwalić się największą łączną sprzedażą spośród wszystkich aut hybrydowych dostępnych w Polsce. Od początku obecności tego modelu na naszym rynku salony opuściło 15 tys. hybrydowych Aurisów.

Trzecie miejsce zajął średniej wielkości SUV RAV4 Hybrid, dostępny z napędem na przednią oś oraz na cztery koła (E-Four). Od początku roku kupiono 1 799 egzemplarzy tego auta.

Toyota oferuje na polskim rynku siedem modeli hybrydowych z sześciu segmentów. Należą do nich:

  • Yaris Hybrid,
  • Auris Hybrid w wersji hatchback i TS Kombi,
  • Prius
  • Prius Plug-in Hybrid,
  • Prius+,
  • C-HR Hybrid,
  • RAV4 Hybrid.

W 2019 roku gamę uzupełni sedan segmentu E – Toyota Camry Hybrid.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Toyota
Tematy w artykule: Toyota napęd hybrydowy hybryda

Podobne wiadomości:

Toyota Yaris GRMN do kupienia w internecie

Toyota Yaris GRMN do kupienia w internecie

Aktualności 2017-07-25

Toyota Mirai z zasięgiem 1000 km

Toyota Mirai z zasięgiem 1000 km

Aktualności 2018-07-31

Komentuj:

~pierożek 2018-08-01

Mam hybrydke dokladnie Toyote Yaris i nie zamienilabym tego auta na nic innego. Maly wszedzie sie zmieszcze bez stresu ze zarysuje komus auto. Na wielkosc bagaznika nie narzekam. Akurat spalanie w miescie to najwiekszy atut tego auta, a i wyglada niezle. Moja zabka

~Miro 2018-07-30

Jak żonie kupowaliśmy auto do miasta to przez chwile myśleliśmy o hybrydach plug-in. Ale te ceny… stanęło na tym, że ma klasyczną hybrydę, yaris nie był drogi, a spalanie na poziomie 4,1l rekompensuje jej małość tego auta. Jak liczyliśmy to już po jakiś 1,5-2 latach się nam zwróci.

~zakręcony na punkcie samochodów 2018-07-28

Zastanawiałem się nad kupnem hybrydy. Ale jeżeli już, to tylko i wyłącznie "plug in". Niestety na razie nie jest to opłacalne. Jeżeli porównać różnicę cen hybrydy plug in i IDENTYCZNEGO (lub prawie identycznego) samochodu z silnikiem TYLKO spalinowym, to różnica ta jest ogromna. Ja przejeżdżam około 30000 km rocznie i kupno hybrydy zwróciłoby mi się dopiero za 8 lub więcej lat. O wiele za dużo. Tak więc na razie z hybrydy rezygnuję i poczekam, jak spadną jej ceny.

~Łukasz 2018-07-27

A jakieś argumenty? Miałeś w ogóle jakąś toyotę? Bo powiem Ci że jeżdżę hybrydowym rav4 i jest bardzo zadowolony. Automat, małe spalanie (5,6l w miescie), a do tego niezawodność jaką gwarantuje marka. Dalej mam wymieniać plusy? :)

~hhh 2018-07-26

Hybrydy to gó_wno. Tak samo jak ta cała toyota...

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Solaris wybuduje kolejny zakład
Solaris wybuduje kolejny zakład
Producent pojazdów komunikacji miejskiej z wielkopolskiego Bolechowa przygotowuje się do kolejnej inwestycji. Solaris Bus & Coach wybuduje piąty zakład produkcyjny. Spółka kupiła 8,3 ha w okolicach Środy Wielkopolskiej.