mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > 44% wzrost sprzedaży MMC w Polsce w 2004 roku

44% wzrost sprzedaży MMC w Polsce w 2004 roku

Firma MMC Car Poland - wyłączny dystrybutor samochodów Mitsubishi w Polsce, zanotowała 44% wzrost sprzedaży w okresie od stycznia do maja bieżącego roku.

44% wzrost sprzedaży MMC w Polsce w 2004 roku

W ciągu pierwszych pięciu miesięcy klienci kupili 1.497 aut tej marki (w porównaniu do 1.038 sprzedanych w analogicznym okresie roku poprzedniego). Bardzo dobry jest start nowych modeli – Lancer i Lancer Evolution VIII.

Od początku roku największą popularnością nadal cieszy się Space Star – sprzedano 656 takich aut, co oznacza zwyżkę o 39,9% w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku (469 samochodów). 371 klientów zdecydowało się na zakup Mitsubishi Carismy. Od początku roku sprzedano także 246 Lancerów w debiutującej obecnie wersji sedan (147 aut) i zaprezentowanym w ubiegłym roku nadwoziu kombi (99 samochodów). Druga majowa premiera: sportowy Lancer Evolution VIII znalazł już 14 nabywców. Warto podkreślić, że to połowa tegorocznego planu sprzedaży na polskim rynku.

Wśród modeli terenowych sprzedano najwięcej Pajero Pinin– 101 aut, 71 klientów zakupiło wprowadzony w ubiegłym roku model Outlander, a najwyższy wzrost dotyczył modelu L200 (171,4% wzrostu).

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Aston Martin Zagato prezentuje dwie nowości
Aston Martin Zagato prezentuje dwie nowości
Rzadko kiedy zdarza się, żeby w ofercie brytyjskiej marki pojawiły się aż dwa modele sygnowane logo słynnej pracowni stylistycznej.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic