mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Alain Prost ambasadorem marki Renault

Alain Prost ambasadorem marki Renault

Czterokrotny mistrz świata Formuły Jeden, uważany z jednego z najlepszych kierowców w historii F1 został po 30 latach współpracy z Renault oficjalnym ambasadorem francuskiej marki.

Alain Prost ambasadorem marki Renault
Alain Prost podczas swojej kariery w F1 otrzymał przydomek "Profesor". Wszystko przez to, że jeśli do zdobycia tytułu potrzebował tylko dojechać na metę wyścigu na 5. miejscu to robił to. Nie walczył o lepszy wynik. Kalkulował a potem robi to co potrzebował by wygrać tytuł. Teraz swoim doświadczeniem i wiedzą techniczną będzie wspierał Renault w tworzeniu jego produktów oraz promowania francuskiej marki. Prost w obecnym roku weźmie udział w kilku imprezach sportowych jak również wydarzeniach promocyjnych.

"Historia Renault jest ściśle związana z motorsportem i jestem głęboko przywiązany to dej marki, z którą wywalczyłem kilka z moich wspaniałych sukcesów w mojej sportowej karierze. Przyjąłem te misję z przyjemnością i mam zamiar realizować ją profesjonalnie", powiedział Alain Prost.

Alain Prost startował w zespołach McLarena, Renault, Ferrari oraz Williamsa. Zdobył cztery tytuły mistrz świata w latach: 1985, 1986, 1989 oraz w roku 1993. Fani sportów motorowych najbardziej zapamiętają jego wojnę z Ayrtonem Senną. Wielu fachowców uważa, że tak ja Senna, tak i Prost swoje sukcesy zawdzięczają temu drugiemu. Wzajemna rywalizacja i często bratobójcza walka powodowały, że obaj wznosili się na wyżyny swych możliwości.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Renault
Tematy w artykule: Renault Alain Prost Ayrton Senna ambasador marki

Podobne wiadomości:

Renault wzywa auta do serwisu

Renault wzywa auta do serwisu

Aktualności 2016-11-15

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda pracuje nad hybrydą
Honda pracuje nad hybrydą
Japoński producent postawił sobie bardzo ambitny cel. Do 2030 roku dwie trzecie samochodów sprzedawanych przez tą markę ma być napędzana układem hybrydowym. Dlatego inżynierowie pracują nad nowym rozwiązaniem.