mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Alfa powraca na rynek rosyjski

Alfa powraca na rynek rosyjski

Alfa Romeo będzie od teraz dostępna na rynku rosyjski za pośrednictwem Chrysler Jeep Russia National Sales Company.

Alfa powraca na rynek rosyjski
Rynek rosyjski to łakomy kąsek dla  producentów aut, którzy chcą zdobywać kolejne kawałki tortu zwanego rynkiem motoryzacyjnym. Alfa Romeo dostrzega również potencjał rynku rosyjskiego, na którym sprzedaż nowych aut przekroczy w ciągu 4 lat 3.2 miliona sprzedanych samochodów.

Oprócz już dostępnej na rynku Giulietty do gamy modelowej dołączy MiTo, który trafi do Rosji w październiku debiutując w specjalnej edycji SBK. Na tamtejszy rynek trafi również sportowa 4C, która w Europie dostępna jest w limitowanej edycji 500 egzemplarzy i jeden egzemplarz już został sprzedany w Rosji.

Do końca roku zostanie otwartych 5 nowych dealerów Alfy Romeo, które dołączą do aktualnego importera. Ten z kolei wciąż będzie działał na obszarze Sankt Petersburga.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Alfa Romeo MiTo
Alfa Romeo MiTo
Cena podstawowa już od: 57 500 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-3dr.
Alfa Romeo Giulietta
Alfa Romeo Giulietta
Cena podstawowa już od: 75 800 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr.
Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo 4C
Cena podstawowa już od: 268 660 PLN brutto
Dostępne nadwozia: cabrio-2dr. coupe-2dr.

Podobne wiadomości:

Alfa Rome Stelvio Quadrifoglio - drżyjcie śmiertelnicy

Alfa Rome Stelvio Quadrifoglio - drżyjcie...

Premiery 2016-11-16

Alfa Romeo Giulia w wersji kombi

Alfa Romeo Giulia w wersji kombi

Aktualności 2016-10-27

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport