mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > All for Fuel eco

All for Fuel eco

Dla Renault Trucks, kontrola zużycia paliwa jest i pozostanie sprawą priorytetową. W sprawę oszczędności paliwa dla naszych klientów angażować się powinno całe przedsiębiorstwo, poczynając od pierwszego pociągnięcia ołówkiem przez  projektanta, przez szkolenie kierowców w zakresie prawidłowej techniki jazdy, a na konserwacji pojazdów kończąc. Efekt: pojazdy coraz bardziej oszczędne.

All for Fuel eco
Pojazdy zużywające mniej paliwa zapewniają przewoźnikom większe marże, pozwalają im poprawić wskaźniki eksploatacyjne i zwiększyć wiarygodność w kwestii ochrony środowiska.

Koncepcja i projekt: lżejsze i aerodynamiczne pojazdy, układ napędowy o wysokiej sprawności.
Cykl życia pojazdu zaczyna się w biurze projektowym Renault Trucks w Lyonie (Francja). Zespół inżynierów pracuje tam nad architekturą pojazdu ciężarowego: aerodynamiczne kształty, najkorzystniejsze kąty penetracji i połączenia ciągnik - naczepa obejmujące spoilery dachowe, mające na celu zmniejszenie strat aerodynamicznych. Tak jak projektant pojazdu stara się zmniejszyć straty – zwłaszcza aerodynamiczne – specjaliści w dziedzinie układu napędowego dążą do optymalizacji jego bilansu energetycznego. Analiza układu pojazd + układ napędowy ma na celu możliwie najlepszą integrację obu elementów składowych.

Dostawa pojazdu: więcej niż odbiór, szkolenie.
Nabywanie umiejętności prowadzenia pojazdu sposób zmniejszający zużycie paliwa, zaczyna się w już w chwili jego odbioru u dystrybutora  Renault Trucks. On nie tylko przedstawi Państwu szczegółowo nowy pojazd, ale zaoferuje wiarygodne informacje pozwalające zmniejszyć zużycie paliwa począwszy od pierwszych kilometrów, a ponadto,  poprawić technikę jazdy i bezpieczeństwo.

Szkolenie: doskonałe dostosowanie do wymagań każdego klienta.
Renault Trucks oferuje Państwu pakiety Optifuel Training i Optifuel Programme stanowiące kompletne moduły szkoleniowe, dostosowane do Państwa branży, pojazdu i organizacji. Po ukończeniu tych szkoleń, oprogramowanie Optifuel Infomax umożliwi Państwu zoptymalizowanie techniki jazdy Waszych kierowców i monitorowanie ich postępów.

Wsparcie posprzedażne dla utrzymania parametrów eksploatacyjnych.
Konserwacja wykonywana przez specjalistów sieci Renault Trucks, możliwość zamontowania w ramach usługi posprzedażnej najnowszych udoskonaleń technologicznych (Optiroll, automatyczne wyłączanie silnika…), a stosowanie atestowanych części zamiennych umożliwi Państwu utrzymanie parametrów zużycia paliwa w Waszym pojeździe przez cały okres jego eksploatacji. pojeździe przez cały okres jego eksploatacji.

Podobne wiadomości:

IKEA testuje paliwo LNG

IKEA testuje paliwo LNG

Ciężarówki i Autobusy 2015-06-09

Inteligentny tempomat lepszy od mistrza ecodrivingu

Inteligentny tempomat lepszy od mistrza...

Ciężarówki i Autobusy 2015-05-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Mercedes CLS już dostępny. Znamy polskie ceny
Nowy Mercedes CLS już dostępny. Znamy polskie ceny
Polscy klienci mogą już składać zamówienia na nowego Mercedesa CLS. Model, który zadebiutował pod koniec listopada na salonie motoryzacyjnym w Los Angeles kosztuje od 350 500 zł.