mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Ambitne plany Lexusa w Europie

Ambitne plany Lexusa w Europie

Toyota, do której należy marka Lexus, zamierza w ciągu trzech lat uzyskać roczną sprzedaż w wysokości 100 tys. aut tej luksusowej marki w Europie.

Ambitne plany Lexusa w Europie

W zeszłym roku na Starym Kontynencie sprzedano 21 tys. samochodów marki Lexus, co stawiało tę markę daleko z tyłu za rywalami z tej samej klasy aut. Czterokrotny wzrost sprzedaży ma być osiągnięty m.in. dzięki potrojeniu w tym samym czasie liczby salonów sprzedaży w Europie, do ponad 400.

Plany Toyoty dotyczące marki Lexus są częścią generalnej strategii japońskiego koncernu uzyskania do końca dekady rocznie liczby 1,2 miliona sprzedanych aut na europejskim kontynencie.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.