mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Ambitne plany Lexusa w Europie

Ambitne plany Lexusa w Europie

Toyota, do której należy marka Lexus, zamierza w ciągu trzech lat uzyskać roczną sprzedaż w wysokości 100 tys. aut tej luksusowej marki w Europie.

Ambitne plany Lexusa w Europie

W zeszłym roku na Starym Kontynencie sprzedano 21 tys. samochodów marki Lexus, co stawiało tę markę daleko z tyłu za rywalami z tej samej klasy aut. Czterokrotny wzrost sprzedaży ma być osiągnięty m.in. dzięki potrojeniu w tym samym czasie liczby salonów sprzedaży w Europie, do ponad 400.

Plany Toyoty dotyczące marki Lexus są częścią generalnej strategii japońskiego koncernu uzyskania do końca dekady rocznie liczby 1,2 miliona sprzedanych aut na europejskim kontynencie.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Rusza pierwszy wirtualny garaż dla kierowców
Rusza pierwszy wirtualny garaż dla kierowców
Kilka dni temu uruchomiono pierwszy wirtualny garaż dla posiadaczy motocykli i samochodów. Serwis iMoto skupia w jednym miejscu wszystkie informacje i usługi związanie z utrzymaniem i serwisowaniem pojazdu, a także zapewnia przydatne porady i rozrywkę fanom motoryzacji w bardzo przystępny sposób.