mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Audi A3 z linii Transsystemu

Audi A3 z linii Transsystemu

Początek trzeciego kwartału przyniósł Transsystemowi kolejny, znaczący kontrakt w branży motoryzacyjnej. Od spółki Audi AG firma otrzymała zlecenie na rozbudowę linii transportu technologicznego dla, modernizowanego właśnie, zakładu w niemieckim Ingolstadt. Na nowo wybudowanym odcinku, którego łączna długość wynosić będzie prawie 300 metrów, odbywać się będzie końcowy montaż samochodów Audi A3.

Audi A3 z linii Transsystemu
- Projekt ten stanowi dla nas duże wyzwanie z uwagi na niewielką ilość czasu, którą otrzymaliśmy od Audi na realizację projektu – komentuje Mirosław Miśkiewicz, Kierownik Sprzedaży i Realizacji Projektów. Na zaprojektowanie, dostarczenie i uruchomienie całości systemu mamy jedynie pół roku – zakończenie prac przewidziane jest na styczeń 2011 roku.

Kontrakt w Ingolstadt nie jest jedynym realizowanym obecnie dla Audi. Zaawansowane prace trwają również w innym zakładzie na terenie Niemiec – w miejscowości Neckarsulm.

Transsystem jest wykonawcą kompletnych linii transportu technologicznego dla czołowych koncernów samochodowych. Firma stale otrzymuje zapytania ofertowe od większości dużych marek działających obecnie na rynku. Bardzo dobrze rozwija się kontraktacja na bieżący, oraz 2011 rok –informują przedstawiciele firmy.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Audi A3
Audi A3
Cena podstawowa już od: 98 200 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-3dr. sedan-4dr.

Podobne wiadomości:

Audi Q5 - znamy cenę

Audi Q5 - znamy cenę

Aktualności 2016-12-08

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z Neckarsulm

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z...

Samochody luksusowe 2016-12-02

Komentuj:

~Cymbalista 2011-03-14

Ta firma gwałci wszystkie prawa pracowników i prawa skarbowe. Trochę faktów: system wypłat nie ma nic wspólnego z zawartą umową o pracę. Pracownicy oczekujący na następny kontrakt a trwa to czasami miesiącami muszą podpisać in blanco prośbę o urlop bezpłatny za okres oczekiwania na kontrakt. Za czas oczekiwania na nowy kontrakt nie dostają ani grosza! Nie płaci się nadgodzin i dodatków za przepracowane soboty, niedziele i święta. Nie dostaje się należnych płatnych urlopów za przepracowane weekendy i święta. System wypłat oparty jest programie komputerowym gdzie formuły i normy czasowe biją w du.ę niesamowicie. Kierownik montaży i dyrektor finansowy dodatkowo obcinają płacę przy tzw. zatwierdzaniu wypłaty. Pracownik nie dostaje żadnego dokumentu ukazującego poszczególne pozycje wypłaty. Praca w TS wykonywana jest w warunkach szkodliwych ale firmie nie przeszkadza to w gwałceniu Art. 151 Kodeksu Pracy i zmusza pracowników do pracowania w nadgodzinach. Kierownik budowy wykonuje wypłatę w kilku wersjach. I tak: prawdziwa wypłata (prawdziwa ilość przepracowanych godzin w danym miesiącu) wysyłana jest do TS. Druga dokumentacja wypłaty (8 godz. dziennie x 5 dni w tygodniu) wykonywana jest dla ewentualnej kontroli ZUS lub Urzędu Skarbowego. W przypadku budowy w Niemczech robi sie trzecią dokumentację wypłaty dla kontroli niemieckiej ( 7 godz. dziennie x 5 dni w tygodniu) Podpisywana lista obecności dotyczy pracy 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku. Monterzy na budowie przechodzą pranie mózgów i są przeszkalani przez kierowników budowy na wypadek kontroli budowy przez instytucje do tego upoważnione. Kierownicy z kolei mają robione pranie mózgów od kadrowej i kierownika działu montażu. Monterom wbija się do głowy co mają mówić w czasie kontroli. Dokładnie podaje im się kwoty brutto i netto jakie niby zarabiają w TS. To samo dotyczy przepracowanych godzin. Monterowi nie wolno powiedzieć prawdy o 300 godzinach przepracowanych w miesiącu. Mogą mówić tylko o 8 godz. dziennie przez 5 dni w tygodniu. Czyli tzw. NORMATYW tj. 168 lub 176 godz.!! Z tego normatywu TS rozlicza się w Urzędzie Skarbowym i ZUS. Jak gwałcone jest Prawo Skarbowe to nie muszę wyjaśniać!! O innych przekrętach nie chcę już pisać!! Każdemu mającemu wątpliwości mogę powiedzieć, że potwierdzi to co tu przeczytał po pierwszym miesiącu pracy w tej firmie a zwłaszcza po pierwszej wypłacie!! W jakich warunkach pracują ludzie na warsztacie to każdy wie i tego nie muszę wyjaśniać!! Słowa współczucia dla spawaczy i malarzy!! Nie muszę wyjaśniać również sprawy cięcia wypłat na warsztacie w ostatnim czasie i co odpowiada p. So..k pracownikom upominającym się o „obcięte” kwoty. Czy odpowiedź - "To się zwolnij!!" jest na miejscu?

~Arni 2010-09-28

To wygląda na to, że jednak polska firma przyłoży rękę do produkcji Audi, dobrze wiedzieć, że na podkarpaciu coraz więcej się dzieje.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport