mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Audi ma najwierniejszych klientów

Audi ma najwierniejszych klientów

Firma doradcza BBDO oraz branżowy serwis internetowy Autoscout24 przeprowadziły w Niemczech badania lojalnościowe pomiędzy markami samochodowymi, a ich klientami. Okazuje się, że najwierniejszych klientów, gotowych zakupić ponownie produkt ma Audi.

Audi ma najwierniejszych klientów

Ponad 74% wszystkich klientów Audi w badaniach wyraziło zdanie, że byliby gotowi ponownie zakupić samochód z czterema kółkami na masce. Wysokie wyniki osiągnęło także BMW 72% oraz Mercedes-Benz 71%.

Pierwszą nie niemiecką marką uwzględnioną w badaniach jest Toyota. Japończycy w oczach swoich klientów uzyskali wynik 62% i tym samym Toyota znalazła się na czwartym miejscu w zestawieniu. Dopiero na piątym miejscu uplasowała się duma niemieckiej motoryzacji Volkswagen. Lojalność wobec tej marki zadeklarowało 57% wszystkich klientów. Jak wynika z przeprowadzonych badań VW osiągnęłoby lepszy rezultat jednak podstawą w wyborze takich, a nie innych decyzji klientów jest słaby stosunek jakości do ceny aut z Wolfsburga.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły Ford i Opel. Pierwsza marka zdobyła 56%, druga 54%. Ostatnie trzy pozycje w dziesięciomiejscowym rankingu przypadły Fiatowi, Renault i Seatowi.

Czytaj także:

Raport niezawodności 2006-06-08

Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi

Podobne wiadomości:

Nowe Audi A8 - limuzyna przyszłości

Nowe Audi A8 - limuzyna przyszłości

Premiery 2017-07-13

Nowe Audi A8 - pierwsze zdjęcia

Nowe Audi A8 - pierwsze zdjęcia

Aktualności 2017-07-05

Komentuj:

~nazis 2006-06-12

ja jestem wierny toyocie, mam juz czwatre auto tej marki, licząc w tym na początku jeden rodziców, a teraz jeden służbowy, a sam mialem dwie corolle

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia III 2017 - zachowaj twarz
Skoda Octavia III 2017 - zachowaj twarz
Odświeżona Skoda Octavia Scout ma teraz większy prześwit i lepszą przyczepność. Wybraliśmy się nią poza asfaltowe drogi.
Mini Countryman Mini Countryman