mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Audi w pogoni za BMW

Audi w pogoni za BMW

BMW jest dzisiaj najlepiej sprzedającą się marką w tzw. klasie premium. Audi nie może się z tym pogodzić i planuje duże inwestycje, aby dogonić bawarskiego konkurenta.

Audi w pogoni za BMW
Walka między niemieckimi producentami jest bardzo zacięta - Audi już wyprzedziło Bawarczyków na rynkach chińskim i europejskim, a różnica w całościowej produkcji w roku 2014 wynosi jedynie 42 600 aut na korzyść BMW.

Aby zdetronizować producenta spod znaku biało-niebieskiego śmigła Audi zwiększa inwestycje w rozwój. W latach 2015-2019 na opracowanie nowych modeli i technologii oraz powiększenie produkcji wyda o 2 miliardy euro więcej niż planowało - razem 24 miliardy euro. 70% tej kwoty przeznaczono na zwiększenie palety modeli do 60 różnych aut pod koniec bieżącej dekady. Wśród zupełnie nowych pojazdów pojawi się np. Audi Q1, czy zapowiadane niedawno prototypowym Prologue, Audi A9.

Ofensywa Audi to część większego planu - firma z Ingolstadt, jako istotny element Volkswagen Group ma przyczynić się do wyprzedzenia Toyoty - największego koncernu samochodowego na świecie.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi Audi Q1 Audi A9

Podobne wiadomości:

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z Neckarsulum

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z...

Samochody luksusowe 2016-12-02

Audi mocno powiększa gamę RS

Audi mocno powiększa gamę RS

Aktualności 2016-11-11

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport