mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Audi w pogoni za BMW

Audi w pogoni za BMW

BMW jest dzisiaj najlepiej sprzedającą się marką w tzw. klasie premium. Audi nie może się z tym pogodzić i planuje duże inwestycje, aby dogonić bawarskiego konkurenta.

Audi w pogoni za BMW
Walka między niemieckimi producentami jest bardzo zacięta - Audi już wyprzedziło Bawarczyków na rynkach chińskim i europejskim, a różnica w całościowej produkcji w roku 2014 wynosi jedynie 42 600 aut na korzyść BMW.

Aby zdetronizować producenta spod znaku biało-niebieskiego śmigła Audi zwiększa inwestycje w rozwój. W latach 2015-2019 na opracowanie nowych modeli i technologii oraz powiększenie produkcji wyda o 2 miliardy euro więcej niż planowało - razem 24 miliardy euro. 70% tej kwoty przeznaczono na zwiększenie palety modeli do 60 różnych aut pod koniec bieżącej dekady. Wśród zupełnie nowych pojazdów pojawi się np. Audi Q1, czy zapowiadane niedawno prototypowym Prologue, Audi A9.

Ofensywa Audi to część większego planu - firma z Ingolstadt, jako istotny element Volkswagen Group ma przyczynić się do wyprzedzenia Toyoty - największego koncernu samochodowego na świecie.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi Audi Q1 Audi A9

Podobne wiadomości:

Nowe Audi A8 za chwilę w salonach. Znamy polskie ceny

Nowe Audi A8 za chwilę w salonach. Znamy...

Aktualności 2017-10-16

Audi wprowadza nowe oznaczenia

Audi wprowadza nowe oznaczenia

Aktualności 2017-08-31

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic