Myślą przewodnią tegorocznej, drugiej edycji konferencji AutoEvent 2006 jest podsumowanie wydarzeń w przemyśle motoryzacyjnym w 2005 r. wraz z planami na 2006 r. Poruszone zostaną także zagadnienia związane z funkcjonowaniem producentów motoryzacyjnych w Polsce (HR, obniżanie kosztów, lean manufacuring, systemy zarządzania jakości itd.). Podczas obu dni konferencji będzie ponad 20 prelegentów.
Ubiegłoroczne forum zostało wysoko ocenione przez zainteresowanych. Podczas dwudniowej konferencji uczestnicy mogli wysłuchać prelegentów reprezentujących organizacje motoryzacyjne z Niemiec, Szwecji, Węgier, Rosji i Polski a także poznać "case study" między innymi takich firm jak Fiat Auto Poland, VW-Poznań, Delphi Polska, Faurecia czy Kirchhoff Polska.
"Nasza konferencja ma stać się cyklicznym wydarzeniem i platformą wymiany doświadczeń i kooperacji pomiędzy polskimi firmami i zagranicznymi, na jednym z najbardziej perspektywicznych rynków Europy Środkowo-Wschodniej" - Roman Kantorski Prezes Polskiej Izby Motoryzacji
Pełny program AutoEvent 2006 zostanie przedstawiony już pod koniec stycznia.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!