mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Auto-Boss w kampanii "Bezpieczny przejazd"

Auto-Boss w kampanii "Bezpieczny przejazd"

Auto-Boss, dealer marek Ford i Volvo, został lokalnym partnerem w kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd" organizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Auto-Boss w kampanii

Celem kampanii jest zwiększenie bezpieczeństwa na przejazdach drogowo-kolejowych. W tym roku kampania prowadzona jest pod hasłem "Zatrzymaj się i żyj". Auto-Boss jest pierwszym dealerem samochodowym w Polsce, który aktywnie włączył się w realizację kampanii.

W salonach Auto-Boss w Chorzowie i Bielsku-Białej wyeksponowane zostaną plakaty oraz inne materiały promocyjne. Osobom odwiedzającym salon rozdawane będą ulotki, a dzieci towarzyszące rodzicom podczas wizyty w salonie otrzymają baloniki i drobne upominki.

"Chcemy otaczać opieką naszych klientów także po wyjeździe z salonów, dlatego włączyliśmy się w kampanię "Bezpieczny przejazd" - mówi Tomasz Rytwiński, Dyrektor Generalny. "Każdego miesiąca salony Auto-Boss  odwiedza ponad 2 tysiące klientów, możemy bezpośrednio do nich dotrzeć z komunikatem i starać się kształtować ich zachowania na drodze."

Kampania społeczna "Bezpieczny przejazd. Zatrzymaj się i żyj" ruszyła w lipcu 2007 roku. Ma na celu kształtowanie świadomości społecznej, a w konsekwencji zachowanie życia i zdrowia osób - kierowców, pieszych i rowerzystów na skrzyżowaniach dróg kołowych z liniami kolejowymi. Kampania w całej Polsce jest wspierana przez Policję, a także Straż Ochrony Kolei.

Jak informuje PKP, w latach 2004-2006 w Polsce w ponad 700 wypadkach drogowo-kolejowych zginęły 104 osoby, a 304 osoby zostały ranne. Ponad 90% wypadków powodują nieostrożni kierowcy. Do najczęstszych wykroczeń należą: brawurowa i nierozważna jazda, przejeżdżanie tuż przed pociągami, mimo działającej ostrzegawczej sygnalizacji oraz omijanie slalomem zamkniętych półrogatek. Najbardziej niebezpieczne  są przejazdy niestrzeżone ze znakiem Św. Andrzeja i znakiem Stop, gdzie bezpieczeństwo przejazdu zależy głównie od rozważnej jazdy kierowców.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport