mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Auto Marketing - jakiej drogi do klienta potrzebuje branża motoryzacyjna?

Auto Marketing - jakiej drogi do klienta potrzebuje branża motoryzacyjna?

W dniu 7 czerwca Polska Izba Motoryzacji organizuje w Warszawie konferencję dla dealerów, producentów i dystrybutorów części "Jakiej drogi do klienta potrzebuje branża motoryzacyjna? - Public relations, reklama czy inne działania marketingowe?". Patronat medialny nad wydarzeniem objęła Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl.

Auto Marketing - jakiej drogi do klienta potrzebuje branża motoryzacyjna?

Konferencja poświęcona jest szeroko rozumianym działaniom marketingowym w branży motoryzacyjnej. Będzie to pierwsza w Polsce konferencja motoryzacyjna, skierowana do producentów i importerów samochodów, dealerów, producentów i dystrybutorów części zamiennych oraz wszystkich firm związanych z motoryzacją.

Do udziału w konferencji zaproszeni zostali również przedstawiciele agencji reklamowych, agencji PR, firm zajmujących się dostarczaniem innych usług marketingowych. Wśród prelegentów pojawi się między innymi Radosław Pszczółka PR Menager Grupy PGD z tematem: "Czy dealer Forda może z sukcesem sprzedawać Nissany - o budowie marki dealerskiej", Małgorzata Zięba Country Communications Coordinator, Fauercia: "PR korporacyjny na rynku producentów wyposażenia samochodowego na przykładzie doświadczeń Fauercii w Polsce". O najlepszych kanałach budowy i sukcesu marki na rynku motoryzacyjnym opowie Rafał Werczyński Brand Leader Estimage PR, Estimage PR. Historię budowy marki na własnym przykładzie przedstawi Prezes Zarządu Kuźnia Jawor pan Stanisław Tabasz.

"Jesteśmy przekonani, że konferencja ta będzie doskonałym miejscem do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz wymiany opinii i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami branży motoryzacyjnej a firmami zajmującymi się działalnością marketingową" - dodają organizatorzy PIM.

Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.pim.pl

Przeczytaj także:

Doroczna konferencja branży motoryzacyjnej - Auto Event 2006 (2006-05-15)

PIM - III spotkanie poddostawców członków Izby (2006-04-25)

 

Tematy w artykule: wydarzenia

Podobne wiadomości:

Doroczna konferencja branży motoryzacyjnej - Auto Event 2006

Doroczna konferencja branży motoryzacyjnej -...

Aktualności 2006-05-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.