BMW +8,7%

Niemiecki producent zbiera efekty swoich prac nad nowymi modelami. Świetnie sprzedają się serie 1 i 3, dobrze radzi sobie zależna marka Mini.

Aż 292.207 sztuk aut wyjechało z salonów BMW, Mini i Rolls-Royce'a do ich nowych właścicieli w przeciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku. W porównaniu z zeszłorocznym wynikiem 269.974 jest to przyrost o 8,7%.

Sama niemiecka marka wzrosła o 7,8%, ze zbytem na poziomie 239.387 samochodów, a brytyjskie Mini znalazły o 10,3% więcej nabywców. Jedynie sprzedaż luksusowych modeli Phantom z kontrolowanej fabryki Rollsa zanotowała spadek o 9,4% do poziomu 139 sztuk.

Siłą napędową dla BMW były zwłaszcza dwa "maluchy". Cała gama aut cieszyła się popularnością, ale modele 1 i 3 zdołały bardzo szybko po debiutach rynkowych zaskarbić sobie przychylność klientów.

Od premiery we wrześniu zeszłego roku już prawie 76.000 kierowców odebrało najmniejsze auta ze śmigłem na masce, z czego ponad połowa od stycznia do marca. Z kolei model 3 od swojej oficjalnej premiery 5 marca trafił już do 6.444 odbiorców, co daje mu prym w klasyfikacji sportowych sedanów jego wielkości.

Również ciągle napływające zamówienia wydają się wskazywać na sukces nowej trójki, a wszystko to jeszcze przed premierą popularnej u naszych zachodnich sąsiadów wersji kombi.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.