BMW +8,7%

Niemiecki producent zbiera efekty swoich prac nad nowymi modelami. Świetnie sprzedają się serie 1 i 3, dobrze radzi sobie zależna marka Mini.

Aż 292.207 sztuk aut wyjechało z salonów BMW, Mini i Rolls-Royce'a do ich nowych właścicieli w przeciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku. W porównaniu z zeszłorocznym wynikiem 269.974 jest to przyrost o 8,7%.

Sama niemiecka marka wzrosła o 7,8%, ze zbytem na poziomie 239.387 samochodów, a brytyjskie Mini znalazły o 10,3% więcej nabywców. Jedynie sprzedaż luksusowych modeli Phantom z kontrolowanej fabryki Rollsa zanotowała spadek o 9,4% do poziomu 139 sztuk.

Siłą napędową dla BMW były zwłaszcza dwa "maluchy". Cała gama aut cieszyła się popularnością, ale modele 1 i 3 zdołały bardzo szybko po debiutach rynkowych zaskarbić sobie przychylność klientów.

Od premiery we wrześniu zeszłego roku już prawie 76.000 kierowców odebrało najmniejsze auta ze śmigłem na masce, z czego ponad połowa od stycznia do marca. Z kolei model 3 od swojej oficjalnej premiery 5 marca trafił już do 6.444 odbiorców, co daje mu prym w klasyfikacji sportowych sedanów jego wielkości.

Również ciągle napływające zamówienia wydają się wskazywać na sukces nowej trójki, a wszystko to jeszcze przed premierą popularnej u naszych zachodnich sąsiadów wersji kombi.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Car of the Year 2018 - oto wstępna lista
Car of the Year 2018 - oto wstępna lista
Znamy kandydatów do tytułu Car of the Year 2018. Sprawdź, które modele zakwalifikowały się na wstępną listę.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech