mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Będą dwa Aurisy

Będą dwa Aurisy

Choć w styczniu na polskim rynku zadebiutowała nowa generacja Toyoty Auris, i to z niezłym skutkiem, to jednak przez cały rok w ofercie dostępna będzie także jej poprzedniczka, która dla odróżnienia będzie nosić nazwę Auris Classic.

Będą dwa Aurisy
Takie rozwiązanie, że w sprzedaży w jednym momencie dostępne są dwie generacje tego samego modelu, nie jest niczym nowym na polskim rynku. Identycznie postępuje Opel w przypadku wymiany generacyjnej Astry, podobnie czyniła także Skoda z modelem Octavia (ostatnio na rynku oferowane były wersje po i sprzed faceliftingu, która miała w nazwie dodany człon Tour).

Auris Classic będzie dostępny z benzynowym silnikiem 1.33 o mocy 99 KM. W wyposażeniu wersji Classic znajduje się m.in. klimatyzacja, radio z wyjściami AUX i USB, skórzana kierownica z przyciskami do sterowania radiem, czy lakierowane klamki i podgrzewane lusterka zewnętrzne z funkcją elektrycznego składania.

Z ceną 52.900 zł Auris Classic będzie jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku kompaktów w Polsce. Dzięki optymalnemu wyposażeniu i dostępności cenowej stanie się alternatywą zarówno dla pojazdów segmentu B, jak i droższych samochodów kompaktowych.

Najnowsza, druga generacja Toyoty Auris oficjalnie na polskim rynku zadebiutowała w dniach 11-13 stycznia. Spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, w pierwszym dniu sprzedaży znajdując 100 klientów.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Toyota Auris
Toyota Auris
Cena podstawowa już od: 59 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-5dr. kombi-5dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Toyota Auris Wszystko o Toyota
Tematy w artykule: Toyota Toyota Auris

Podobne wiadomości:

Toyota Yaris GRMN - 210 KM w maluchu

Toyota Yaris GRMN - 210 KM w maluchu

Aktualności 2017-02-22

Toyota sprzedała więcej aut niż Volkswagen

Toyota sprzedała więcej aut niż Volkswagen

Aktualności 2017-01-31

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.