mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Brałeś? Nie jedź - rusza kampania

Brałeś? Nie jedź - rusza kampania

Rusza kolejny etap kampanii społecznej „Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada”. Od dziś, w sieci kin "Multikino", na terenie całego kraju emitowany będzie spot telewizyjny pokazujący, jak zgubne mogą być skutki prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków.

Brałeś? Nie jedź - rusza kampania
Działania w kinach potrwają dwa tygodnie i są jednym z elementów kampanii edukacyjnej Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii. Ich celem jest uświadomienie młodzieży, że jazda pod wpływem środków odurzających jest tak samo niebezpieczna i nielegalna, jak po spożyciu alkoholu. Kampania Krajowego Biura ds. Przeciwdziała Narkomanii jest odpowiedzią na coraz powszechniejszy problem prowadzenia pojazdów pod wpływem narkotyków, który dotyczy zwłaszcza młodych ludzi między 16 a 25 rokiem życia. Młodzież wracając z dyskotek i klubów, siada często za kierownicę odurzona narkotykami, nie zdając sobie sprawy, jak duże zagrożenie stanowi dla siebie, swoich pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego.

Tymczasem już na przykład jeden skręt marihuany potrafi całkowicie zmienić świadomość kierowcy, zaburzając jego zdolności do bezpiecznego kierowania samochodem.

W ramach kampanii działa także specjalna strona internetowa rozumwysiada.pl, gdzie można zapoznać się z konsekwencjami zdrowotnymi i prawnymi zażywania narkotyków oraz podzielić się swoją opinią na ten temat.

Podobne wiadomości:

Mniej zabitych, więcej pijaków

auto motor i sport 0000-00-00

Obserwacja drogi - czy jej pilnujesz?

Obserwacja drogi - czy jej pilnujesz?

Bezpieczna jazda 2016-04-27

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Kia Picanto X-Line już dostępna
Kia Picanto X-Line już dostępna
Najmniejszy model w gamie Kia debiutuje w polskich salonach w zupełnie nowej wersji X-Line. Auto wyposażono w podniesione zawieszenie i "terenowe" dodatki.