mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Brilliance odda pieniądze

Brilliance odda pieniądze

Problemów chińskiej marki Brilliance w Europie ciąg dalszy. Producent poinformował, że zamierza wycofać się z rynku belgijskiego. Powodem tej decyzji są fatalne wyniki crash-testów EuroNCAP modelu BS6, w których azjatycka limuzyna otrzymała zaledwie jedną z pięciu możliwych gwiazdek. Wszyscy klienci, którzy kupili w Belgii jeden z egzemplarzy BS6 otrzymają z powrotem swoje pieniądze, jeśli zdecydują się na zwrot samochodów.

Brilliance odda pieniądze
Jak do tej pory w Belgii sprzedano dziewięć sztuk Brilliance BS6. Prawdopodobnie wszystkie samochody zostaną zwrócone producentowi. W Niemczech, gdzie chińska marka zadebiutowała najwcześniej i sprzedała 40 egzemplarzy, model BS6 będzie nadal dostępny.

”Nasz model pomyślnie zaliczył testy zderzeniowe instytutu ECE dlatego nie widzę prawnych przeszkód do tego aby wycofać auto ze sprzedaży” – tłumaczył na łamach fachowego, niemieckiego pisma „kfz-betrieb” Hans-Ulrich Sachs, szef firmy HSO, generalnego importera marki Brilliance na Europę.

Sachs stwierdził jednak, że w momencie kiedy klient zdecyduje się na oddanie samochodu producent będzie szukał właściwego rozwiązania dla takiej sytuacji.

Czytaj także:

ADAC: Nie będzie współpracy z Brilliance 2007-06-22

Brilliance - pierwsza chińska marka w Europie 2007-03-08

Podobne wiadomości:

Brilliance tworzy europejską centralę

Brilliance tworzy europejską centralę

Aktualności 2010-05-13

Elektryczny Brilliance w Szanghaju

Elektryczny Brilliance w Szanghaju

Premiery 2009-04-22

Okazuje się, że nie trzeba być wielkim koncernem z długą historią, aby wdrażać do swoich produktów najnowsze technologie. Przykładem tego jest chiński producent samochodów marki Brilliance, który na tegorocznych targach w Szanghaju zaprezentował samochód elektryczny.

Komentuj:

~Piter 2007-07-04

testy wykazały jasno, że chińskie wozy nie są jeszcze gotowe do sprzedaży w Europie czy Stanach. Na razie można nimi karmić mało wymagający rynek lokalny. Ale dajmy im parę lat na podciągnięcie się z techniką i zakup nowych technologii (i kadr - co już robią podkradając inżynierów z Europy oferując atrakcyjniejszą kasę) a zadziwią niejednego zatwardziałego fana niemieckich czy japońskich wozów. Dziś VW Golf czy inne BMW i tak ma główne podzespoły dostarczane z chińskich montowni. Jeśli ktoś nadal wierzy w ich czystą "niemieckość" to albo jest naiwny jak dziecko albo ślepy i nie widzi co się dzieje w świecie. Ja sam pracuję w globalnej firmie motoryzacyjnej i dobrze znam realia odnoiśnie zakupów części do montażu. Aktualnie nikt już nie zajmuje się produkcją kompletnych samochodów - są to kompilacje elementów z całego swiata a głównie z Azji. Pewnie nawet gwiazdki na maskach Merców są odlewane gdzieś w Tajlandii albo Laosie, tak już jest...

~desperat 2007-06-28

a ciekawe ile kosztuje taki briliance, skoro ma takie slabe wyniki to moze sprzedadza go za 5 tys. euro, z checia bym wowczas go nabyl

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport