mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Całkiem nowy Avensis

Całkiem nowy Avensis

Zagraniczni reporterzy magazynu 'Auto Express' przyłapali podczas testów w Niemczech nową Toyotę. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że mamy do czynienia z zamaskowaną Corollą, ale tak jednak nie jest. Pod nadwoziem ukrywają się bowiem podzespoły, które zostaną użyte w nowej generacji Toyoty Avensis.

Całkiem nowy Avensis

Nowa odsłona będzie posiadać bardziej muskularne rysy nadwozia niż poprzednik. Szefowie koncernu postanowili radykalnie zmienić wygląd, żeby polepszyć wyniki sprzedaży. Poza bryłą nadwozia zaprojektowano całkiem nowe reflektory przednie, grill, a także przetłoczenia i linie profilu. Wszystko jest jednak jeszcze w tajemnicy, a postać finalna zostanie ujawniona w przeciągu kilku następnych miesięcy.

Zadaniem nowego Avensisa będzie stawienie czoła takim konkurentom jak najnowsza generacja Mondeo, nadchodząca odsłona Opla Vectry, a także Hondy Accord. Nowa płyta podłogowa posiada poszerzony rozstaw osi, a także większe wymiary, wobec czego w aucie będzie dużo więcej miejsca dla pasażerów jak i bagażu. Jakość materiałów wykańczających wnętrze ma zostać ulepszona.

W sprzedaży pojawią się wersje sedan oraz hatchback, natomiast pod maską znajdą się znane już z poprzedniej generacji jednostki benzynowe oraz wysokoprężne. Na niektórych rynkach model Avensis będzie można zamówić wraz z automatyczną skrzynią biegów.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Toyota Avensis
Toyota Avensis
Cena podstawowa już od: 89 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: kombi-5dr. sedan-4dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Toyota Avensis Wszystko o Toyota
Tematy w artykule: Toyota Toyota Avensis

Podobne wiadomości:

Sportowa marka od Toyoty

Sportowa marka od Toyoty

Aktualności 2016-11-28

Toyota pracuje nad wodorową ciężarówką

Toyota pracuje nad wodorową ciężarówką

Ciężarówki i Autobusy 2016-11-23

Komentuj:

~yogers 2008-10-03

starzy mają avensisa 5 letniego i jak go biore to nieoszczędzam benzyny i chodzi znakomicie choć co jakiś czas świeci sie check engine i trzeba do serwisu bo sie pali bez sensu tz nic sie niedzieje poprostu sie paali ale samochód niezawodny i bardzo wygodny

~misior 2008-09-01

NIe podzielałbym zdania że toyotami jeżdzą przewaznie dziadki, ja jezdzę avenisiem od 4 lat, i na pewno nie jest on jeżdzny delikatnie, cioram go codziennie i nic się nie psuje. Ale na pewno nie można tu mówić a samochodach japońskich, czy niemieckich czy jeszcze innych. to już dawno jest tylko mit. teraz w serwisie stoją samochody niegdyś marek uznawanych za najbardziej bezawaryjne. Najbardziej śmieszne są mercedesy za 400 tyś zł w których padło zawieszenie albo skrzynia biegów. to jest porażka.

~Artur 2008-08-18

Jeździłem Avensisem 2,4 z automatem przez kilka miesięcy. Nówka! Top model. Byłem częściej w serwisie, niż na myjni. Zawsze uważałem, że Toyota pod względem awaryjności jest przereklamowana. I potwierdził to mój Avensis. Bierze się to stąd, że większość kierowców Toyot, to mohery, lub emeryci. Nie korzystają z samochodów tak jak się to robi normalnie. Inni wstydzą się przyznać, że kupili szit. Brawo dla Myszora za szczerość. KRÓL JEST NAGI!

~Myszor 2008-06-17

Panowie Macie chyba Avensisa z japoni mój D-cat jest co 10000 km naprawiany, to 5 wtryskiwacz do wymiany, to katalizator zapchany, to zawór zwrotny się zawiesza, nie są to wady użytkowania , są to niedoróbki anglików, lub producentów podzespołów. Avensis to nie jest TOYOTA z przed 10 ciu lat. Gratuluje wam nieustrkowych modeli, ja dzwonie po serwis - holowanie co 10000 tys. km

~rade 2008-03-28

posiadam toyote avensis i jezdzi sie mi nia 100 razy lepiej niz jakim kolwiek przereklamowanym niezawodnoscia niemcem

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport