mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Center of Excellence

Center of Excellence

Poradnictwo dla klientów Maybacha w Sindelfingen

Daimler Chrysler otwiera w miejscu produkcji Maybacha w Sindelfingen Center of Excellence obejmujące powierzchnię 2200 metrów kwadratowych. Mieszczące się tam tzw. Atelier Maybacha oferuje najlepsze warunki dla bardzo zindywidualizowanego poradnictwa dla klientów. Centrum to służy równocześnie jako centrala międzynarodowej organizacji dystrybucji Maybacha, która opiera się obecnie na sieci 25 Centrów Sprzedaży, tzw. Sales Center, w Europie, Azji i Ameryce.

Klienci, którzy w Center of Excellence zasięgają informacji i którzy chcieliby skonfigurować swoją limuzynę według indywidualnych życzeń, zostają przyjęci i otoczeni opieką przez specjalnie do tego celu wyszkolonych osobistych doradców tzw. Personal Liaison Manager (PLM). Przyjemną atmosferę rozmów zapewnia starannie obmyślone wnętrze nowego Centrum Maybacha, które jest podzielone na trzy główne obszary - prezentacji i doradztwa, telekomunikacji i obsługi gastronomicznej klienta oraz przekazania pojazdu.

Gość ma możliwość najpierw zebrać wrażenia, oglądając egzemplarze wystawowe, które w różnych wersjach wystawiane są także we wszystkich Centrach Sprzedaży Maybacha. W Atelier Maybacha w Sindelfingen są stale wystawione cztery nowe modele Maybacha. Dwa z nich - Maybach 62 i Maybach 57 - prezentowane są na obrotowych scenach w sali poradnictwa, a dwa pozostałe - także Maybach 62 i Maybach 57 - stoją do dyspozycji, przygotowane do próbnych jazd.

Równolegle do tego oryginalne eksponaty wystawowe - od wzorów barw i materiałów poprzez elementy wyposażenia aż do podzespołów technicznych - dostarczają autentycznych wrażeń i dokumentują w szczegółach, jak superluksusowa jest każda limuzyna Maybacha. Prezentowana na miejscu różnorodność szlachetnych gatunków drewna, odmian skór i innych elementów wyposażenia tworzy podstawę do nadania każdej limuzynie Maybacha wysoce indywidualnego charakteru.

W celu precyzyjnego planowania rozmów z klientami i ustalania dokładnych terminów Personal Liaison Manager dysponuje specjalnie opracowanym systemem zgłoszeń i obsługi klientów, który uwzględnia również ich specyficzne życzenia, na przykład rezerwację hotelu albo dowiezienie na spotkanie.

Stylowa architektura, ekskluzywne wnętrze, najnowocześniejsze systemy telekomunikacyjne - Atelier Maybacha odzwierciedla fascynujący świat tej luksusowej marki - dostępny także dla klientów, którzy nie mają okazji do złożenia osobistej wizyty w Sindelfingen. Mogą oni w każdym Centrum Sprzedaży Maybacha na całym świecie zażądać porady bezpośrednio z Sindelfingen we wszystkich kwestiach dotyczących kupna i wyposażenia swojej superluksusowej limuzyny

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Android Auto dostępny bez samochodu
Android Auto dostępny bez samochodu
Koncern Google postanowił zainteresować się posiadaczami starszych samochodów, które nie mają na wyposażeniu wielkich, dotykowych wyświetlaczy czy zaawansowanych urządzeń multimedialnych. Aplikacja Android Auto będzie dostępna również na ekranie smartfona.