mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Centra Obsługi Firm Renault

Centra Obsługi Firm Renault

Inauguracja międzynarodowej sieci Renault Business Centre

Aby spełnić oczekiwania wszystkich klientów instytucjonalnych, koncern Renault postanowił stworzyć międzynarodową sieć punktów wyspecjalizowanych w obsłudze firm zarówno jeśli chodzi o samochody osobowe jak i dostawcze.

Polskie Centra Obsługi Firm zobowiązują się do zapewnienia szerokiego wyboru samochodów osobowych i dostawczych, zarówno seryjnych, z zabudową fabryczną jak i zrealizowaną przez wyspecjalizowanych wykonawców (wywrotki, pojazdy z zabudową izotermiczną), a także oferty finansowania (kredytu, leasingu lub najmu) oraz dostosowanych do potrzeb klientów umów serwisowych. Chodzi o zapewnienie bogatej ekspozycji samochodów używanych przez firmy, zarówno nowych jak i używanych, udostępnienie klientom pełnej gamy samochodów dostawczych i osobowych na jazdy próbne lub w ramach wynajmu krótkoterminowego. Jako samochody zastępcze samochodów użytkowych oferowane są oczywiście furgonetki i furgony. Istnieje możliwość odbioru samochodu do obsługi i zwrot po obsłudze.

Daleko idące zobowiązania w zakresie obsługi posprzedażnej pozwalają zapewnić klientom maksymalną mobilność dzięki przedłużonym godzinom otwarcia, wyeliminowaniu konieczności umawiania się na przeglądy, zapewnieniu możliwości holowania wszelkiego typu pojazdów, wyposażeniu w narzędzia, sprzęt i części zamienne szczególnie dla samochodów dostawczych jak i dzięki wprowadzeniu uproszczonej procedury zleceń obsługi bieżącej przez 24 h na dobę. O jakości świadczonych przez Centra usług ma świadczyć również oddawanie klientom umytego pojazdu.

Centra Obsługi Firm mają dać się szybko rozpoznać dzięki specjalnemu, znormalizowanemu oznakowaniu zewnętrznemu i wewnętrznemu, obowiązującemu we wszystkich krajach. W Polsce będzie ono obejmowało nazwę „Renault Centrum Obsługi Firm”. W niemal 60% krajów Europy centra te będą działały pod nazwą „Business Center”.

Począwszy od końca 2001 roku 360 Centrów Obsługi Firm przyjmuje klientów instytucjonalnych na terenie Europy. Ich liczba w Europie wzrośnie do 460 pod koniec 2002 roku. Pojawią się one również poza naszym kontynentem (w Turcji, Azji i krajach Mercosur,...).

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport