mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Ceny Infiniti M37 od...

Ceny Infiniti M37 od...

Infiniti M37, pierwsza z trzech wersji tego luksusowego sedana, właśnie wjeżdża do sprzedaży na europejskim, w tym i polskim rynku. Znamy już wyposażenie oraz ceny, jakie przyjdzie zapłacić za ten model.

Ceny Infiniti M37 od...
Infiniti M37 będzie dostępny w pięciu wersjach wyposażenia w cenie od 230.500 złotych. Auto można już zamawiać w obu punktach dealerskich w naszym kraju - w Warszawie i Katowicach. Jest to pierwszy z trzech modeli rodziny M z silnikami V6 – tylnonapędowy, luksusowy sedan klasy performance. Wkrótce paletę Infiniti M uzupełnią dwie nowe wersje silnikowe - diesel M30d w październiku oraz hybryda M35h na wiosnę 2011 r.

Historia pierwszych Infiniti oznaczonych literką M sięga początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia. Auto, które pojawi się na Starym Kontynencie jest już trzecią generacją tego modelu, inspirowane jest stylistyką konceptu Essence z 2009 r. i zostało opracowane specjalnie na europejskie drogi.

M37 jest napędzany silnikiem benzynowym V6 o pojemności 3,7 litra i mocy 320 KM. Jest najbardziej zaawansowanym technologicznie samochodem Infiniti wyposażonym w różne, elektroniczne systemy wspomagania kierowcy i zapobiegania kolizjom, określanych wspólnym terminem - "Dynamiczna Tarcza Bezpieczeństwa" (Dynamic Safety Shield). W modelach wersji Premium, które według prognoz będą sprzedawać się najlepiej, Tarcza Bezpieczeństwa jest elementem standardowym i obejmuje m.in. system eliminacji martwego pola (Blind Spot Intervention). System ten rejestruje samochody znajdujące się w pobliżu i zapobiega zjechaniu Infiniti na ich pas ruchu.

Inne nowatorskie technologie to system aktywnej redukcji hałasu (Active Noise Control) oraz klimatyzacja "Leśne powietrze" (Forest Air), która imituje delikatny powiew wiatru i subtelne zapachy lasu.

Podobnie jak wszystkie inne modele Infiniti, M37 jest bogato wyposażony i nie zmusza do wgryzania się w listę opcji. Ceny zaczynają się od 230.500 złotych i za tę kwotę klienci otrzymują między innymi siedmiobiegową przekładnię automatyczną, reflektory biksenonowe, elektryczną regulację przednich foteli w 10 kierunkach, kamerę cofania, system nagłośnienieniowy z twardym dyskiem oraz nowy przełącznik trybu jazdy Infiniti, który dopasowuje kluczowe parametry jezdne do ustawień jazdy sportowej, normalnej, po śniegu i ekologicznej.

M37 GT (w cenie od 244.500 zł) kładzie większy nacisk na luksus. Jego elementy to delikatna skóra typu semi anilina, podgrzewane i wentylowane przednie fotele oraz wykończenie drewnem jesionowym powlekanym proszkowanym srebrem.  M37 S (od 254.500 zł) to z kolei wersja sportowa, z systemem czterech kół skrętnych (4WAS - 4-Wheel Active Steering), sportowym zawieszeniem, sportowymi fotelami (również podgrzewanymi i wentylowanymi), łopatkami zmiany biegów przy kierownicy i 20-calowymi felgami aluminiowymi.

Wersje Premium, zarówno GT (od 269.500 zł) jak i S (od 279.500 zł), zawierają wszystkie dostępne elementy wyposażenia, w tym w pakiet "Dynamiczna Tarcza Bezpieczeństwa", 16-głośnikowy system nagłośnieniowy Bose oraz platformę informacji i rozrywki Connectiviti+, w której skład wchodzi nawigacja satelitarna i twardy dysk o pojemności 30 GB.

Wersje Premium zawierają także innowacyjne rozwiązanie zwiększające ekonomikę spalania – pedał ekologiczny. Przy jeździe zbyt agresywnej, kierowca poczuje wypychanie pedału przyspieszenia, które jest sygnałem marnowania paliwa.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Infiniti M Wszystko o Infiniti
Tematy w artykule: Infiniti ceny Infiniti M

Podobne wiadomości:

BMW serii 5 2017 - znamy ceny nowego modelu

BMW serii 5 2017 - znamy ceny nowego modelu

Aktualności 2016-11-18

Peugeot 3008 - znamy ceny w Polsce

Peugeot 3008 - znamy ceny w Polsce

Aktualności 2016-10-11

Komentuj:

aaa 2010-07-25

solo, jeszcze jedno mi przyszło do głowy jak przeczytałem ponownie twój post. A6, nie A8! Bo mam takie poczucie jakbyś pisał o tym drugim.

aaa 2010-07-25

solo, ja robiłem porównanie i z audi i z bmw (bo chciałem pozostać przy tej marce) i szczerze mówiąc musiałbym wydać o wiele więcej niż za GS, z różnicy spokojnie by starczyło na podstawową wersję nowego golfa. Naprawdę BMW czy Audi dobrze wyposażone jest droższe, dużo droższe. I nie biorę tu pod uwagę specyficznego wyposażenia poszczególnych marek a tylko to które jest dostępne w każdej z nich. Z całym szacunkiem dla marek japońskich, ale gdyby nie ta różnica cenowa to nie miałyby one racji bytu w tym segmencie. Co innego klasa średnia. No chyba że jak wspomniałem komuś się znudziły marki niemieckie, ale takich wśród nabywców lexusa czy infinity pewnie jest mniej niż 10%.

~solo 2010-07-25

Tylko że takie doposażone Audi ma już w zasadzie wszystko, a Lexus czy Infinity wyglądają przy nim ze swoim wyposażeniem jak Polonez :) Przejrzyj jeszcze raz listy wyposażenia standardowego i opcjonalnego i dopiero zrób porównanie. Audi w A6 ma niemal wszystko co wymyślono w motoryzacji

aaa 2010-07-25

solo, z tymi pakietami to nie jest takie złe. Japońce to dobrze wymyślili. Dzięki temu jest taniej, dużo taniej. Przykład ekstremalny to Audi, tam doposażenie do poziomu infinity czy lexusa może kosztować drugie tyle co samochód w wersji podstawowej.

~solo 2010-07-24

Może i jest ciut tańszy, ale kilka rzeczy ma które mi się nie podobają. Wygląd - średni. Mało opcji - prawie nie można nic wybrać, tylko wszystko w pakietach. Silnik - dość paliwożerny (znajomy ma SUV FX35 i kopci to niemiłosiernie).

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport