mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Chrysler klnie

Chrysler klnie

Chrysler na swoim oficjalnym profilu na serwisie Twitter zamieścił dość ciekawy post, odnoszący się do kierowców z Detroit.

Chrysler klnie
Firma, która swój cały marketing buduje wokół Detroit, czyli słynnego Motown, obraziła wczoraj kierowców z miasta-matki amerykańskiej motoryzacji. Chodzi konkretnie o takowy wpis: "I find it ironic that Detroit is known as the #motorcity and yet no one here knows how to fucking drive", co w wolnym tłumaczeniu znaczy: "To dość ironicznie, że Detroit uważane jest za motoryzacyjne miasto, a jednak nikt tam nie potrafi k.... prowadzić". Post został krótką chwilę później usunięty z oficjalnego profilu oraz zastąpiony przeprosinami: "Bardzo przepraszamy - nasz profil został dziś narażony na szwank. Podejmujemy właśnie kroki w celu rozwiązania problemu".

Pewnie myślicie, że to robota kogoś z zewnątrz, kto włamał się na konto koncernu i chciał mu zaszkodzić. Po części to prawda - post zamieścił pracownik NMS New Media Strategies, firmy, która opiekuje się profilem Chryslera. Naturalnie koncern szybko wytropił jegomościa i odrazu pociągnął odpowiednie sznurki, żeby chłopak wyleciał z pracy. Po pewnym czasie Chrysler wydał oficjalne oświadczenie, traktujące o sprawie. Mówi w nim, że pracownik został już zwolniony oraz że firma nie toleruje niestosownego języka bądź zachowania i bardzo przeprasza wszystkich tych, którzy poczuli się dotknięci słowami pracownika NMS.

Możemy się zgodzić z faktem, że każdy może od czasu do czasu wyładować swoją frustrację, spowodowaną niektórymi genialnymi mistrzami kierownicy, jednak facet z New Media Strategies nie popisał się rozsądkiem - jeśli nie pomylił firmowego konta ze swoim, to w zasadzie jego ruch nie ma żadnego wytłumaczalnego sensu.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Chrysler
Tematy w artykule: Chrysler internet reklama

Podobne wiadomości:

Chrysler Pacifica - nowa generacja na targach w Detroit

Chrysler Pacifica - nowa generacja na targach...

Premiery 2016-01-11

Internet przez satelitę w Lexusie

Internet przez satelitę w Lexusie

Technika 2015-11-13

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Mocna końcówka roku dla Skody
Mocna końcówka roku dla Skody
Listopad był kolejnym, bardzo dobrym miesiącem dla Skody na polskim rynku. Czeska marka poprawiła  wynik aż o 30,2% od tego w analogicznym okresie w roku poprzednim oraz 15,8% lepszy od wyniku z poprzedzającego października.