mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Chrysler na drodze sukcesu

Chrysler na drodze sukcesu

W stosunku do roku 1993 sprzedaż samochodów marki Chrysler w roku 2004 zwiększyła się o 165% – z 221.990 do 588.891 sztuk. Żadna inna amerykańska marka nie zanotowała aż tak wielkiego tempa wzrostu w tym okresie.

Chrysler na drodze sukcesu

Na kanwie sukcesu samochodów Chrysler Pacifica i Chrysler Crossfire Coupe w roku 2003 zasługą modeli ubiegłorocznych – Chrysler 300, Chrysler PT Cruiser Convertible (Cabrio), Chrysler Town & Country oraz Chrysler Crossfire Roadster stał się 27-procentowy wzrost sprzedaży (w porównywalnej skali rocznej). Równie ważny jest fakt, iż pojazdy te przyciągnęły nową klientelę, w tym także dotychczasowych nabywców marek importowanych i luksusowych.

Dla Chryslera 300 C– najczęściej nagradzanego nowego samochodu w historii motoryzacji rok 2004 zakończył się sprzedaniem 107.184 sztuk, czyli o niemal 92.000 sztuk lub 600 procent więcej (w stosunku rocznym) od poprzedniego modelu 300M. Chrysler Crossfire z kolei – wciąż sprzedaje się lepiej niż wszyscy rywale z importu oraz klasy luksusowej – m.in. Audi TT, BMW Z4, Cadillac XLR, Lexus SC430 oraz cała gama Porsche.

Inne modele Chryslera – PT Cruiser, Pacifica, Sebring oraz Grand Voyager zanotowały również wzrost sprzedaży w ubiegłym roku, przy czym amerykańskim bestsellerem w segmencie kabrioletów pozostał w dalszym ciągu Chrysler Sebring Convertible.

"Chrysler jest niewątpliwie ‘na fali’ – dzięki nowym produktom mamy więcej ruchu u dealerów, więcej zainteresowanych klientów i więcej sprzedaży" – mówi Jeff Bell, wiceprezes Chrysler Group – "Właśnie w zeszłym roku – wprowadzając funkcjonalny system siedzeń i schowków Stow n’Go w modelu Grand Voyager, paliwo-oszczędny układ zmiennej pojemności czynnej MDS w Chryslerze 300 C oraz naprawdę czteroosobową kabinę z otwieranym do wewnątrz bagażnikiem w PT Cruiserze Convertible – pokazaliśmy zdolność tworzenia nowoczesnych i konkurencyjnych cenowo produktów o wysokiej wartości dla klienta. Atrakcją marki Chrysler jest dobry produkt, a nie jego cena" – powiedział prezes Bell.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport