mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Coraz większa wartość marki Hyundai

Coraz większa wartość marki Hyundai

Hyundai zajął 72. miejsce w tegorocznej edycji rankingu wartości marek 2007 Best Global Brands przygotowywanym wspólnie przez Business Week oraz Interbrand.

Coraz większa wartość marki Hyundai

Od 2005 roku, czyli od momentu pojawienia się w prestiżowym rankingu najlepszych marek świata, kiedy zajęła 84. miejsce, marka Hyundai konsekwentnie zwiększa swoją wartość. W 2006 roku Hyundai był 75., a w tym roku 72. z wyceną na poziomie 4,5 miliarda dolarów. Wartość marki wzrosła z roku na rok o 9 procent.

Wśród 100 notowanych w rankingu marek znalazło się 11 marek motoryzacyjnych. Najwięcej warta jest marka Toyota, którą wyceniono na 32,1 miliarda dolarów, co dało jej szóste miejsce w zestawieniu. Przed Toyotą uplasowały się takie marki jak Coca-Cola, Microsoft, IBM, GE oraz Nokia. Pierwszą dziesiątke rankingu zamyka jeszcze jedna samochodowa marka - Mercedes, tuż za McDonald'sem i Disneyem.

Ranking Interbrand 2007 wg marek motoryzacyjnych (w nawiasie podano miejsce w łącznym zestawieniu)
1. Toyota 32,1 mld USD (6.)
2. Mercedes 23,6 mld (7.)
3. BMW 21,6 mld (13.)
4. Honda 18,0 mld (19.)
5. Ford 9,0 mld (41.)
6. Volkswagen 6,5 mld (54.)
7. Audi 4,9 mld (68.)
8. Hyundai 4,5 mld (72.)
9. Porsche 4,2 mld (75.)
10. Lexus 3,4 mld (92.)
11. Nissan 3,1 mld (98.)

Zobacz więcej o samochodach marki Hyundai

Zobacz koniecznie: Wszystko o Hyundai
Tematy w artykule: Hyundai

Podobne wiadomości:

Hyundai i30 N - hot-hatch z Korei

Hyundai i30 N - hot-hatch z Korei

Aktualności 2017-07-14

Hyundai i30 Fastback - nieoczekiwana premiera

Hyundai i30 Fastback - nieoczekiwana premiera

Aktualności 2017-07-13

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic