mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Czerwcowy sukces handlowy Citroena

Czerwcowy sukces handlowy Citroena

Miniony miesiąc był wyjątkowo udanym okresem handlowym dla Citroena. W tym miesiącu Klienci zakupili 1493 samochody, co w porównaniu z analogicznym okresem w 2009 roku oznacza wzrost na poziomie 55,68%.

Czerwcowy sukces handlowy Citroena
Pierwsze półrocze 2010 to wynik o 12,27% lepszy niż ubiegłoroczny, czyli 7716 sztu (osobowe:5989, dostawcze:1727). Te doskonałe rezultaty handlowe to zasługa m.in.: nowego Citroëna C3, który został wprowadzony na polski rynek na początku marca. Łącznie wydano 725 egzemplarzy tego modelu, z czego najchętniej wybierane wersje to 1.4i 75 KM Seduction i 1.4 VTi 95 KM Exclusive oraz Citroena C3 Picasso, który w ofercie marki jest już pełny rok. Sprzedał się on w ilości 584 sztuk, głównie 1.4 VTi 95 KM SX Pack.

Dzięki stale poprawiającym się wynikom handlowym, Citroën osiągnął udział w rynku na poziomie 4,36% i jest jedną z siedmiu marek, które na polskim rynku odnotowują tendencję wzrostową.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Citroen
Tematy w artykule: Citroen sprzedaż samochodów

Podobne wiadomości:

Znamy polski cennik Citroena C3 Aircross

Znamy polski cennik Citroena C3 Aircross

Aktualności 2017-08-05

DS - PSA wybuduje w Polsce nową sieć salonów

DS - PSA wybuduje w Polsce nową sieć salonów

Aktualności 2017-05-30

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Auto Digilab - tak wygląda przyszłość mobilności
Skoda Auto Digilab - tak wygląda przyszłość mobilności
Skoda opracowała program o nazwie Strategia 2025, który ma kształtować przyszłość czeskiej marki w kolejnych latach. Żeby jeszcze lepiej wykorzystywać cyfrowe technologie w działalności marki, w Pradze powstał DigiLab.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech