mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Czerwone logo Fiata

Czerwone logo Fiata

Nowe modele i szybki wzrost sprzedaży zdają się prowadzić włoską firmę ku znacznie lepszej przyszłości. Duże zmiany w image'u marki ma podkreślić także nowe logo, które pojawi się już w przyszłym roku na masce nowego modelu Bravo.

Czerwone logo Fiata

W ciągu kilku ostatnich miesięcy Fiat wypuścił kilka nowości, które znacząco mają się przyczynić do odbudowy prestiżu włoskiej marki. Croma, Grande Punto, Sedici oraz debiutujący za kilka miesięcy Bravo stanowić będą w najbliższej przyszłości o sile Fiata.

Nowe logo zostało zaprojektowane przy współpracy centrum stylistycznego Fiata z agencją Robilant Associati. Nawiązuje wyraźnie do znaczka, jaki zdobił przód aut marki Fiat wyprodukowanych w okresie od 1931 do 1968 roku. Pierwszym modelem, jaki wówczas otrzymał takie logo, był Fiat 524 debiutujący w 1931 roku. Po raz pierwszy logo otrzymało wtedy prostokątny kształt w pionowo ułożonymi literami.

Nowy Fiat Bravo będzie miał światową premierą na specjalnym pokazie 29 stycznia w Rzymie. Będzie pierwszym modelem, który pojawi się w sprzedaży już z nowym logo. Kolejne modele będą sukcesywnie otrzymywać taki znaczek w późniejszym czasie.

Poprzednie logo - okrągłe na ciemno niebieskim tle pojawiło się na maskach samochodów marki Fiat stosunkowo niedawno, w 1999 roku.

Zobacz więcej o marce Fiat

Czytaj także:
Fiat Bravo: Fiat a'la Alfa (2006-10-26)

Tani Fiat w segmencie C (2006-10-20)

VW na czele, Fiat ze sporym wzrostem (2006-10-16)

Zobacz koniecznie: Wszystko o Fiat
Tematy w artykule: Fiat

Podobne wiadomości:

Maluch Toma Hanksa jest już gotowy

Maluch Toma Hanksa jest już gotowy

Aktualności 2017-07-13

Fiat Tipo – nowy lider sprzedaży w Polsce

Fiat Tipo – nowy lider sprzedaży w Polsce

Aktualności 2017-06-10

Komentuj:

~fan 2006-10-27

stare ładniejsze

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda po raz kolejny nie pozostawiła szans konkurentom. Cały rynek samochodów nowych zanotował wzrosty, ale czeska marka wyraźnie zwiększyła dystans w stosunku do konkurentów. Skoda była najchętniej wybieraną marką w Polsce wśród klientów indywidualnych i flotowych.