mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Czy nowy Wrangler będzie hybrydą?

Czy nowy Wrangler będzie hybrydą?

Jeep Wrangler w obecnym wcieleniu króluje w bezdrożach już od 2007 roku. Niechybnie zbliża się więc jego następca, który... może mieć silnik elektryczny.

Czy nowy Wrangler będzie hybrydą?
Niedawno pisaliśmy o rozważaniach Porsche na temat zastosowania hybrydowego układu napędowego w kultowym modelu 911. Czy Wrangler stanie się kolejną motoryzacyjną legendą z elektrycznymi kilowatami pod maską?

Szef Jeepa, Mike Manley, nie wyklucza takiej możliwości, a nawet podkreśla, że dodatkowy silnik elektryczny zwiększyłby potencjał Wranglera w najważniejszej dla niego kategorii: zdolności off-roadowych. Błyskawicznie dostępny moment obrotowy silnika elektrycznego mógłby sprawić, że Wrangler pokonywałby terenowe przeszkody jeszcze sprawniej niż dotąd.

Sprawa nie jest jeszcze przesądzona, ale o decyzji Jeepa przekonamy się stosunkowo niedługo - gotowa wersja nowego Wranglera szykowana jest na rok 2017. Auto ma być oszczędniejsze, bezpieczniejsze w prowadzeniu na utwardzonych drogach i zachować charakterystyczny styl wojskowej terenówki. Co powiedzą fani modelu, jeśli napęd hybrydowy zastąpi w nim benzynowe V8?

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Jeep Wrangler
Jeep Wrangler
Cena podstawowa już od: 153 000 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-2dr.

Podobne wiadomości:

Jeep Renegade Night Eagle II już w salonach

Jeep Renegade Night Eagle II już w salonach

Aktualności 2016-11-24

Koncern FCA wzywa do serwisu 410 tys. samochodów

Koncern FCA wzywa do serwisu 410 tys....

Aktualności 2016-07-25

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport