mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > DHL: wspieramy motoprodukcję od pierwszego szkicu do salonu

DHL: wspieramy motoprodukcję od pierwszego szkicu do salonu

Firma logistyczna DHL oferuje nowe usługi pozwalające ułatwić rozwój, produkcję i wprowadzanie na rynek nowych samochodów. Nowa struktura opracowana przez DHL opiera się na trzech modułach logistycznych, które klienci sektora motoryzacyjnego mogą łączyć lub wdrażać osobno.

DHL: wspieramy motoprodukcję od pierwszego szkicu do salonu
- W sektorze motoryzacyjnym wprowadzenie produktu na rynek jest złożone i kapitałochłonne. Informacje zwrotne, jakie otrzymujemy od klientów wskazują, że w tej dziedzinie bardzo potrzebne są zmiany na lepsze. Dzięki naszemu ogólnoświatowemu rozwiązaniu, firmy skorzystają ze zmniejszonego ryzyka łańcucha dostaw, niższych kosztów zewnętrznych i wyższej wydajności, co można śledzić dzięki zestawowi zapewnianych przez nas narzędzi. Przeciętnie od pierwszego szkicu do wprowadzenia samochodu na rynek upływa od 2 do 3 lat, a cały proces wymaga precyzyjnej synchronizacji wszystkich zaangażowanych podmiotów, często nie znajdujących się nawet na tym samym kontynencie. Możemy zmniejszyć do minimum zdarzenia związane z łańcuchem dostaw, które mogą zaistnieć podczas tego trudnego procesu i mogą powodować wzrost kosztów i w ostateczności, opóźnienia w rozwoju - powiedział Fathi Tlatli, Prezes Globalnego Sektora Motoryzacyjnego, DHL Customer Solutions & Innovation.

Nowa usługa firmy DHL koncentruje się na trzech etapach rozwoju i dystrybucji samochodów: W fazie badań i rozwoju DHL wspiera przedprodukcyjne opracowanie modeli, jak specjalistyczne opakowanie prototypów, odprawę celną i transport z zapewnieniem wysokiego stopnia bezpieczeństwa i poufności. W fazie produkcji DHL organizuje logistykę materiałów przychodzących i wewnątrz zakładu, zmniejszając ryzyka łańcucha dostaw i zapewniając bezproblemowy proces produkcji. Wreszcie w fazie wprowadzenia na rynek DHL zajmuje się komunikacją związaną z wprowadzeniem na rynek, na przykład opłacalną dystrybucją przesyłek direct mailing lub paczek, transportem samochodów wystawowych na pokazy samochodowe lub na oficjalną prezentację dla mediów.

DHL jest wiodącym dostawcą usług logistycznych dla branży motoryzacyjnej, obsługującym niemal wszystkich producentów samochodów i dostawców części na świecie. Firma posiada dostęp do 200 zakładów produkcyjnych na całym świecie, w szczególności w USA, Europie i Japonii, które tradycyjnie są największymi rynkami. Badania branżowe, jak IHS Automotive, wskazują, że przewidywana skumulowana sprzedaż globalna wzrośnie od 81 mln sztuk w roku 2012 do około 102 mln sztuk w 2018.

Podobne wiadomości:

Kryzys na Wschodzie wpływa na branżę motoryzacyjną w Polsce

Kryzys na Wschodzie wpływa na branżę...

Aktualności 2015-05-27

Może powstać 8650 nowych miejsc pracy dzięki motoinwestycjom

Może powstać 8650 nowych miejsc pracy dzięki...

Aktualności 2014-10-30

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda po raz kolejny nie pozostawiła szans konkurentom. Cały rynek samochodów nowych zanotował wzrosty, ale czeska marka wyraźnie zwiększyła dystans w stosunku do konkurentów. Skoda była najchętniej wybieraną marką w Polsce wśród klientów indywidualnych i flotowych.