mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > DaimlerChrysler docenia muzykę

DaimlerChrysler docenia muzykę

Chrysler sponsorem nowego programu koncertowego Celine Dion

Chrysler był sponsorem nowego programu koncertowego Celine Dion „A new day....”, a Mercedes-Benz jest partnerem 7 Wielkanocnego Festiwalu L. van Beethovena

Mercedes-Benz, prestiżowa marka koncernu DaimlerChrysler, jest w tym roku partnerem renomowanego, siódmego już Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena w dniach 11-21 kwietnia 2003 roku.

I Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena powstał w 1997 roku z okazji 170 rocznicy śmierci Ludwiga van Beethovena w ramach programu „Kraków 2000 Europejskie Miasto Kultury”. Inicjatorką Festiwalu i jego dyrektorem artystycznym jest Elżbiety Pendereckiej. Formuła Festiwalu jest czytelna: muzyka w znakomitym wykonaniu rozbrzmiewająca w różnych salach koncertowych Krakowa, wystawa manuskryptów organizowana przez Bibliotekę Jagiellońską oraz międzynarodowe sympozjum naukowe przygotowane przez Akademię Muzyczną. Do tej formuły należy także wysmakowana linia graficzna druków w języku polskim i angielskim, a projekty plakatu i okładki programu wykonują wybitni artyści. Dotychczas byli to: Ryszard Horowitz, Rafał Olbiński, Stasys Eidregevičius, Wojciech Siudmak i Grzegorz Stec.

„Chrysler jest głównym sponsorem programu koncertowego ‘A New Day...’ – mówi Thomas R. Marinelli, wiceprezes ds. marketingu Chryslera – „i oprócz pokazu ogromnego talentu Celine Dion program ten daje wielbicielom jej sztuki możliwość zapoznania się z marką i pojazdami marki Chrysler.”

Nowy program koncertowy Celine Dion w teatrze The Colosseum hotelu Caesar’s Palace w dniu 25 marca 2003 był doskonałą okazją promocji marki Chrysler: od znaczków-emblematów Chryslera w klapie ubiorów obsługi aż do wystawy samochodów we foyer.

W ramach wieloletniego partnerstwa marketingowego, zawartego w listopadzie ubiegłego roku pomiędzy Chrysler Group a Celine Dion (występującą pod egidą Sony Entertainment), wyprodukowano sześć reklamowych spotów telewizyjnych z udziałem tej popularnej piosenkarki i jej muzyki.. Jak wykazują badania popularności dwóch reklam TV - partnerstwo pomiędzy Celine Dion a Chryslerem wywołuje pozytywne odczucia klienteli oraz osób odwiedzających stronę internetową Chryslera. Większość z ankietowanych osób deklarowała skłonność do pogłębienia wiedzy na temat pojazdów tej marki lub chęć ich nabycia. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Millward Brown z Chicago, specjalizującą się w analityce oddziaływania marki towarowej. Szef marketingu Chryslera oznajmił ponadto, iż bilety na koncerty z cyklu ‘A New Day...’ rozprowadzane będą w ramach firmowych akcji promocyjnych, które zostaną włączone do bieżącej działalności marketingowej koncernu.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport