mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > DaimlerChrysler docenia muzykę

DaimlerChrysler docenia muzykę

Chrysler sponsorem nowego programu koncertowego Celine Dion

Chrysler był sponsorem nowego programu koncertowego Celine Dion „A new day....”, a Mercedes-Benz jest partnerem 7 Wielkanocnego Festiwalu L. van Beethovena

Mercedes-Benz, prestiżowa marka koncernu DaimlerChrysler, jest w tym roku partnerem renomowanego, siódmego już Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena w dniach 11-21 kwietnia 2003 roku.

I Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena powstał w 1997 roku z okazji 170 rocznicy śmierci Ludwiga van Beethovena w ramach programu „Kraków 2000 Europejskie Miasto Kultury”. Inicjatorką Festiwalu i jego dyrektorem artystycznym jest Elżbiety Pendereckiej. Formuła Festiwalu jest czytelna: muzyka w znakomitym wykonaniu rozbrzmiewająca w różnych salach koncertowych Krakowa, wystawa manuskryptów organizowana przez Bibliotekę Jagiellońską oraz międzynarodowe sympozjum naukowe przygotowane przez Akademię Muzyczną. Do tej formuły należy także wysmakowana linia graficzna druków w języku polskim i angielskim, a projekty plakatu i okładki programu wykonują wybitni artyści. Dotychczas byli to: Ryszard Horowitz, Rafał Olbiński, Stasys Eidregevičius, Wojciech Siudmak i Grzegorz Stec.

„Chrysler jest głównym sponsorem programu koncertowego ‘A New Day...’ – mówi Thomas R. Marinelli, wiceprezes ds. marketingu Chryslera – „i oprócz pokazu ogromnego talentu Celine Dion program ten daje wielbicielom jej sztuki możliwość zapoznania się z marką i pojazdami marki Chrysler.”

Nowy program koncertowy Celine Dion w teatrze The Colosseum hotelu Caesar’s Palace w dniu 25 marca 2003 był doskonałą okazją promocji marki Chrysler: od znaczków-emblematów Chryslera w klapie ubiorów obsługi aż do wystawy samochodów we foyer.

W ramach wieloletniego partnerstwa marketingowego, zawartego w listopadzie ubiegłego roku pomiędzy Chrysler Group a Celine Dion (występującą pod egidą Sony Entertainment), wyprodukowano sześć reklamowych spotów telewizyjnych z udziałem tej popularnej piosenkarki i jej muzyki.. Jak wykazują badania popularności dwóch reklam TV - partnerstwo pomiędzy Celine Dion a Chryslerem wywołuje pozytywne odczucia klienteli oraz osób odwiedzających stronę internetową Chryslera. Większość z ankietowanych osób deklarowała skłonność do pogłębienia wiedzy na temat pojazdów tej marki lub chęć ich nabycia. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Millward Brown z Chicago, specjalizującą się w analityce oddziaływania marki towarowej. Szef marketingu Chryslera oznajmił ponadto, iż bilety na koncerty z cyklu ‘A New Day...’ rozprowadzane będą w ramach firmowych akcji promocyjnych, które zostaną włączone do bieżącej działalności marketingowej koncernu.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Solaris znów wśród najlepszych
Solaris znów wśród najlepszych
Po raz kolejny polski producent autobusów spod poznańskiego Bolechowa jest wśród najlepszych. Firma Solaris to jedyny producent autobusów, który podpisał Europejską Deklarację na rzecz wdrożenia „czystych autobusów”.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech