mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Diesel w Porsche Cayenne

Diesel w Porsche Cayenne

Coraz częściej potwierdza się trend zmian w Porsche ku byciu marką mniej unikatową, a bardziej popularną, dostępną dla większego grona klientów. Pierwszy raz w swojej historii producent z Zuffenhausen zamierza wyposażyć jeden ze swoich modeli w silnik wysokoprężny.

Diesel w Porsche Cayenne
Silnik Diesla zawita pod maskę terenowo-sportowego SUVa Cayenne. Będzie to jednostka V6 o mocy - jak na Porsche - zaledwie 240 koni mechanicznych produkowana przez Audi. Według doniesień gazety Automobilwoche taka wersja Porsche Cayenne będzie dostępna w sprzedaży w trzecim miesiącu 2009 roku. Producent zamierza produkować rocznie około 15 000 takich egzemplarzy. Wersje z silnikiem wysokoprężnym będą zatem stanowić nieco poniżej połowy ogólnego wolumenu produkcyjnego modelu Cayenne, który w ubiegłym roku wyniósł 36 000 sztuk.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche Cayenne
Porsche Cayenne
Cena podstawowa już od: 352 870 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Porsche 911 RSR 2017 - broń doskonała

Premiery 2016-11-17

Porsche Panemera - obwieszona ekskluzywnymi dodatkami

Porsche Panemera - obwieszona ekskluzywnymi...

Aktualności 2016-07-29

Komentuj:

~!!! 2008-07-01

??? sam jestes matol i nie Ty decydujesz co porsche zamontuje w swoich autach. O tym decyduja nabywcy, czyli nie Ty. A krytyka "nie, bo nie" do mnie nie przemawia. Nerwy trzymaj na wodzy. Bo ja akurat mam Porsche: Cayenne i 911. Kupilem najpierw Cayenne S, a 2 lata pozniej 911 4s i wiem ze inzynierowie Porsche to prawdziwi fachowcy i nawet diesel to nie bedzie zwykly silnik. Dlaczego niby mocny diesel jest gorszy od bezyny??? A ciekaw jestem, czy wiesz ktore suvy oprocz cayenne maja reduktor i blokady mostow (Q7,X5,Lecus, nie maja)

~Max 2008-06-28

Apokalipsa!

~John 2008-06-28

Zgadzam się z ??? w 100%. cayenne to nie do końca Porsche a już z tym dieslem - porażka - zdecydowanie za słaby to takiej masy.Tak jak Q7 ledwo co daje rade...9s do setki za grubo ponad 200 tys zl to słaby wynik...chociaż z drugiej strony SUVami się nie ścigamy;)Cayenne z dieslem nigdy nie będzie porsche tak jak X type-mondeo nigdy nie będzie jaguarem a freelander land roverem. Tak jak w każdym ze wspomnianych przypadków będzie to maszynka do robienia pieniędzy na tych, co ich do końca tak dużo nie mają a z 3 letnim dieslem cayenne z Reichu wzmocnią swoją pozycję wsród lokalnej społeczności piekarzy i mleczarzy...Prawda jest tylko jedna 911 - na które już wyprzedzam następne wulgarne komentarze nie będzie mnie nigdy stać;). Mając kupować diesla w tej cenie wole BMW X5 35d 286 koni i niczego nie udaje - jest po prostu BMW.pozdrawiam wszystkich maniaków tematu...

~sad 2008-06-25

Cayenne to nie jest sportowe auto, wiec zwarzając na popyt aut typu SUV z silnikiem diesla, zupełnie rozumie decyzje o wprowadzeniu takiego silnika. Są bowiem ludzie których przeraża spalanie [np. Cayenne Turbo itd.] na poziomie ok. 20l, a nawet 25l i tylko dlatego nie kupia tego samochodu, a tak moga wybrac diesla. Pozdrawiam.

~Artur 2008-06-23

Zacytuję chłopaków z Top Gear. Podjedziesz takim pod nocny klub, a ludzie słysząc diesla, powiedzą "O! Jest już taksówka" :) Po prostu niektórym nie wypada i tu "???" ma rację. Dla mnie CLS cdi już nie gra. Z pewną sylwetką (cls) i marką (Porsche, Ferrari) nie wypada po prostu. Zostawmy diesla dla VW

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport