mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Diesel w Porsche Cayenne

Diesel w Porsche Cayenne

Coraz częściej potwierdza się trend zmian w Porsche ku byciu marką mniej unikatową, a bardziej popularną, dostępną dla większego grona klientów. Pierwszy raz w swojej historii producent z Zuffenhausen zamierza wyposażyć jeden ze swoich modeli w silnik wysokoprężny.

Diesel w Porsche Cayenne
Silnik Diesla zawita pod maskę terenowo-sportowego SUVa Cayenne. Będzie to jednostka V6 o mocy - jak na Porsche - zaledwie 240 koni mechanicznych produkowana przez Audi. Według doniesień gazety Automobilwoche taka wersja Porsche Cayenne będzie dostępna w sprzedaży w trzecim miesiącu 2009 roku. Producent zamierza produkować rocznie około 15 000 takich egzemplarzy. Wersje z silnikiem wysokoprężnym będą zatem stanowić nieco poniżej połowy ogólnego wolumenu produkcyjnego modelu Cayenne, który w ubiegłym roku wyniósł 36 000 sztuk.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Porsche Cayenne
Porsche Cayenne
Cena podstawowa już od: 356 430 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Porsche 911 GT2 RS - nowy rekord na Nurburgring

Porsche 911 GT2 RS - nowy rekord na...

Aktualności 2017-10-02

Nowe Porsche Cayenne zadebiutowało przed premierą

Nowe Porsche Cayenne zadebiutowało przed...

Aktualności 2017-08-29

Komentuj:

~!!! 2008-07-01

??? sam jestes matol i nie Ty decydujesz co porsche zamontuje w swoich autach. O tym decyduja nabywcy, czyli nie Ty. A krytyka "nie, bo nie" do mnie nie przemawia. Nerwy trzymaj na wodzy. Bo ja akurat mam Porsche: Cayenne i 911. Kupilem najpierw Cayenne S, a 2 lata pozniej 911 4s i wiem ze inzynierowie Porsche to prawdziwi fachowcy i nawet diesel to nie bedzie zwykly silnik. Dlaczego niby mocny diesel jest gorszy od bezyny??? A ciekaw jestem, czy wiesz ktore suvy oprocz cayenne maja reduktor i blokady mostow (Q7,X5,Lecus, nie maja)

~Max 2008-06-28

Apokalipsa!

~John 2008-06-28

Zgadzam się z ??? w 100%. cayenne to nie do końca Porsche a już z tym dieslem - porażka - zdecydowanie za słaby to takiej masy.Tak jak Q7 ledwo co daje rade...9s do setki za grubo ponad 200 tys zl to słaby wynik...chociaż z drugiej strony SUVami się nie ścigamy;)Cayenne z dieslem nigdy nie będzie porsche tak jak X type-mondeo nigdy nie będzie jaguarem a freelander land roverem. Tak jak w każdym ze wspomnianych przypadków będzie to maszynka do robienia pieniędzy na tych, co ich do końca tak dużo nie mają a z 3 letnim dieslem cayenne z Reichu wzmocnią swoją pozycję wsród lokalnej społeczności piekarzy i mleczarzy...Prawda jest tylko jedna 911 - na które już wyprzedzam następne wulgarne komentarze nie będzie mnie nigdy stać;). Mając kupować diesla w tej cenie wole BMW X5 35d 286 koni i niczego nie udaje - jest po prostu BMW.pozdrawiam wszystkich maniaków tematu...

~sad 2008-06-25

Cayenne to nie jest sportowe auto, wiec zwarzając na popyt aut typu SUV z silnikiem diesla, zupełnie rozumie decyzje o wprowadzeniu takiego silnika. Są bowiem ludzie których przeraża spalanie [np. Cayenne Turbo itd.] na poziomie ok. 20l, a nawet 25l i tylko dlatego nie kupia tego samochodu, a tak moga wybrac diesla. Pozdrawiam.

~Artur 2008-06-23

Zacytuję chłopaków z Top Gear. Podjedziesz takim pod nocny klub, a ludzie słysząc diesla, powiedzą "O! Jest już taksówka" :) Po prostu niektórym nie wypada i tu "???" ma rację. Dla mnie CLS cdi już nie gra. Z pewną sylwetką (cls) i marką (Porsche, Ferrari) nie wypada po prostu. Zostawmy diesla dla VW

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.