mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dni otwarte u Hyundaia

Dni otwarte u Hyundaia

Hyundai Motor Poland organizuje w dniach 17-20 maja Dni Otwarte. W tym okresie obowiązuje oferta promocyjna na wybrane modele (Atos, Getz, Accent, Santa Fe), która będzie przedłużona aż do 31 maja.

Dni otwarte u Hyundaia

W zależności od wersji samochodu, klienci zainteresowani modelami Atos, Getz oraz Accent będą mogli skorzystać z atrakcyjnych upustów kwotowych. Nabywcy modelu terenowego Santa Fe otrzymają gratis stację multimedialną DVD z nawigacją marki Kenwood oraz dowolny kolor lakieru bez dodatkowej opłaty. Montaż pakietu jest całkowicie bezpłatny.

Powyższa oferta łączy się z obowiązującymi promocyjnymi warunkami zakupu (Kredyt „Niska Rata” oraz 30/70 lub 50/50). Nowa promocja dotyczy tylko modeli wyprodukowanych w 2007 roku i potrwa do 31 maja. 

Hyundai informuje, że nadal jest dostępna oferta Tucson Champion. Posiadacze lub nabywcy modelu Tucson mogą zakupić pakiety stylistyczno-multimedialne już od 2000 złotych z montażem. W skład pakietów wchodzą między innymi orurowanie przednie i tylne, nakładka na tylny zderzak, lampy, DVD z wyświetlaczem LCD, bluetooth, kamera cofania czy nawigacja.

Dowiedz się więcej na temat marki Hyundai

Czytaj także:

Pakiet stylizacyjno-multimedialny w Tucsonie (2007-04-24)

Nowości Hyundaia z rocznika 2007 (2007-03-20)

Zobacz koniecznie: Wszystko o Hyundai
Tematy w artykule: Hyundai

Podobne wiadomości:

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Aktualności 2016-09-07

Hyundai rozmawia z Google

Hyundai rozmawia z Google

Technika 2016-08-18

Komentuj:

~g 2007-05-24

Straszne dno

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport