mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dobre wyniki Citroen Polska

Dobre wyniki Citroen Polska

W 2003 roku Citroen osiągnął wynik 17.880 sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych, co stanowi wzrost o 19,48% w stosunku do 2002 roku przy równoczesnym wzroście rynku motoryzacyjnego o 16,82%.

Udział rynkowy marki w Polsce na koniec ubiegłego roku 4,66%, co stanowi wzrost o 0,1 % w stosunku do 2002 roku. Citroen zajmuje dziewiąte miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się marek samochodowych.

Sprzedanych zostało 5046 sztuk modelu C3, co stanowi 28,22% ogólnej sprzedaży. Kombivan Berlingo sprzedał sie w liczbie 3806 sztuk i stanowi to 21,29%, sprzedaż modelu C5 wyniosła 2304 sztuk - stanowi to 12,89% ogółu sprzedaży. Łącznie Citroen sprzedał 15.449 samochodów sosobowych, co stanowi wzrost o 21,30% w stosunku do poprzedniego roku i 4,30 udziałów w rynku aut osobowych w Polsce.

Citroen Polska w segmencie aut dostawczych odnotował wzrost sprzedaży o 9,06%, osiągając udział rynkowy na poziomie 9,5%. Sprzedaż modeli C15 i Berlingo Furgon wyniosła 1868 sztuk, co stanowi wzrost o 6,7% w stosunku do roku 2002. Natomiast sprzedaż modeli Jumpy i Jumper wyniosła 563 sztuk, co stanowi wzrost o 17,8%.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport