mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dobre wyniki Citroen Polska

Dobre wyniki Citroen Polska

W 2003 roku Citroen osiągnął wynik 17.880 sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych, co stanowi wzrost o 19,48% w stosunku do 2002 roku przy równoczesnym wzroście rynku motoryzacyjnego o 16,82%.

Udział rynkowy marki w Polsce na koniec ubiegłego roku 4,66%, co stanowi wzrost o 0,1 % w stosunku do 2002 roku. Citroen zajmuje dziewiąte miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się marek samochodowych.

Sprzedanych zostało 5046 sztuk modelu C3, co stanowi 28,22% ogólnej sprzedaży. Kombivan Berlingo sprzedał sie w liczbie 3806 sztuk i stanowi to 21,29%, sprzedaż modelu C5 wyniosła 2304 sztuk - stanowi to 12,89% ogółu sprzedaży. Łącznie Citroen sprzedał 15.449 samochodów sosobowych, co stanowi wzrost o 21,30% w stosunku do poprzedniego roku i 4,30 udziałów w rynku aut osobowych w Polsce.

Citroen Polska w segmencie aut dostawczych odnotował wzrost sprzedaży o 9,06%, osiągając udział rynkowy na poziomie 9,5%. Sprzedaż modeli C15 i Berlingo Furgon wyniosła 1868 sztuk, co stanowi wzrost o 6,7% w stosunku do roku 2002. Natomiast sprzedaż modeli Jumpy i Jumper wyniosła 563 sztuk, co stanowi wzrost o 17,8%.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Borgward wraca na rynek europejski
Borgward wraca na rynek europejski
Już niebawem na polskim rynku motoryzacyjnym może się pojawić nowy gracz. Niemiecka marka Borgward po latach wraca do gry. Pierwszym modelem będzie duży SUV – BX7.