mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dobry rok BMW Polska

Dobry rok BMW Polska

2006 rok był kolejnym udanym rokiem dla BMW Polska. Sprzedaż aut marki BMW wzrosła o 23%, zaś Mini o ponad 15%. Najchętniej kupowanymi modelami są niezmiennie BMW seria 3 oraz seria 5.

Dobry rok BMW Polska

Najbardziej spektakularny wzrost sprzedaży w minionym roku odnotowały jednak BMW X3, seria 5 i nowa seria 7. W stosunku do roku 2005 Polacy ponad dwukrotnie częściej kupowali BMW seria 7. Sprzedaż "piątki" oraz nowego modelu BMW X3 wzrosła o ponad 80%.

Niewielki wzrost sprzedaży odnotowało także BMW serii 1 (10%). Nieco gorzej, niż w roku 2005, sprzedawały się "trójki" oraz BMW X5, co zostało spowodowane zaprzestaniem produkcji poprzedniego modelu na jesieni 2006 roku w związku z wprowadzeniem na rynek europejski nowego modelu X5 w marcu 2007. Cały kontyngent nowego BMW X5 na rynek polski na rok 2007 został wyprzedany.

2006 rok okazał się także dobry dla Mini – Polacy kupili o ponad 15% więcej tych aut w porównaniu z poprzednim rokiem a model Mini One cieszył się 61% wzrostem popularności.

Koncern BMW utrzymał pozycję światowego lidera w segmencie premium. Sprzedaż aut na całym świecie wzrosła w minionym roku o 3,2% w stosunku do roku poprzedniego. Łącznie nabywców znalazło 1.373.926 pojazdów. 

Zobacz więcej o samochodach marki BMW

Zobacz koniecznie: Wszystko o BMW
Tematy w artykule: BMW

Podobne wiadomości:

BMW serii 5 2017 - znamy ceny nowego modelu

BMW serii 5 2017 - znamy ceny nowego modelu

Aktualności 2016-11-18

BMW M2 od Hamanna

BMW M2 od Hamanna

Samochody luksusowe 2016-11-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Sportowa marka od Toyoty
Sportowa marka od Toyoty
Toyota myśli nad stworzeniem marki, która miałaby zagrozić produktom od Mercedesa-AMG i BMW M. Co ciekawe fundament pod taki brand już jest.