mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dobry start francuskiej marki

Dobry start francuskiej marki

Citroen w tym roku poinformował, że linia DS będzie osobną marką. Dziś francuski producent podsumowuje pierwsze półrocze sprzedaży marki DS na świecie.

Dobry start francuskiej marki
W I półroczu 2014 sprzedano 63 800 samochodów spod znaku DS. Wynik ten to wzrost sprzedaży w Chinach. W pierwszych 6 miesiącach br. Francuzi do sprzedaży wprowadzili model DS 3 i DS 3 Cabrio po liftingu. We wrześniu na chińskim rynku zadebiutuje pierwszy SUV marki DS. W Chinach od dwóch lat DS jest obecna jako osobna marka. Do końca roku sieć sprzedażowa DS Store ma składać się z ok. 100 punktów sprzedaży.

W Europie samochody marki DS są dostępne w 30 krajach. Na Starym Kontynencie zarejestrowano w I półroczu 50 tys. egzemplarzy, jednak wynik ten jest o 20% gorszy w porównaniu do roku ubiegłego. Francuzi tłumaczą ten stan rzeczy przez m.in. "ogólny spadek dynamiki rynku premium na rynkach światowych." Francuski koncern do końca roku w Europie chce uruchomić 50 salonów, które będą sprzedawać tylko modele DS.

Podobne wiadomości:

Znamy polski cennik Citroena C3 Aircross

Znamy polski cennik Citroena C3 Aircross

Aktualności 2017-08-05

DS - PSA wybuduje w Polsce nową sieć salonów

DS - PSA wybuduje w Polsce nową sieć salonów

Aktualności 2017-05-30

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic