mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dobry start francuskiej marki

Dobry start francuskiej marki

Citroen w tym roku poinformował, że linia DS będzie osobną marką. Dziś francuski producent podsumowuje pierwsze półrocze sprzedaży marki DS na świecie.

Dobry start francuskiej marki
W I półroczu 2014 sprzedano 63 800 samochodów spod znaku DS. Wynik ten to wzrost sprzedaży w Chinach. W pierwszych 6 miesiącach br. Francuzi do sprzedaży wprowadzili model DS 3 i DS 3 Cabrio po liftingu. We wrześniu na chińskim rynku zadebiutuje pierwszy SUV marki DS. W Chinach od dwóch lat DS jest obecna jako osobna marka. Do końca roku sieć sprzedażowa DS Store ma składać się z ok. 100 punktów sprzedaży.

W Europie samochody marki DS są dostępne w 30 krajach. Na Starym Kontynencie zarejestrowano w I półroczu 50 tys. egzemplarzy, jednak wynik ten jest o 20% gorszy w porównaniu do roku ubiegłego. Francuzi tłumaczą ten stan rzeczy przez m.in. "ogólny spadek dynamiki rynku premium na rynkach światowych." Francuski koncern do końca roku w Europie chce uruchomić 50 salonów, które będą sprzedawać tylko modele DS.

Podobne wiadomości:

Citroen C-Elysee po nowemu

Citroen C-Elysee po nowemu

Premiery 2016-11-15

Nowy Citroen C3 - mały Cactus

Nowy Citroen C3 - mały Cactus

Premiery 2016-06-30

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport