mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dodge przedstawia nowe logo

Dodge przedstawia nowe logo

Dodge po wchłonięciu w nowe struktury postanowił odświeżyć swoje logo. Firma zamierza odświeżyć swój wizerunek i zaistnieć jako marka produkująca samochody zorientowane na wydajność.

Dodge przedstawia nowe logo
Marka Dodge porzuciła ze swojego logotypu głowę barana na rzecz dwóch czerwonych lini, które przyozdabiają literkę "E". Mają one oznaczać sportowe zapędy i młodość. Jak łatwo się domyślić do takiego grona klientów będą przeznaczone nowe modele amerykańskiej marki.

Nowe logo jest efektem działań agencji Weden & Kennedy, która została zatrudniona przez koncern aby stworzyć sportowy image. Firma ta jest znana ze swojej współpracy i kreowaniem wizerunku marki Nike.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Dodge
Tematy w artykule: Dodge

Podobne wiadomości:

Hennessey Dodge Viper Venom - więcej niż Hellcat

Hennessey Dodge Viper Venom - więcej niż...

Samochody luksusowe 2016-07-14

Dodge Viper, inaczej niż tańsze modele Dodge, czyli Challenger i Charger, nie doczekał się wersji Hellcat, czyli wspomaganej kompresorem 707-konnej odmiany. Ale sposób na zwiększenie osiągów mają inzynierowie z Hennessey Performance.

 

Dodge Viper zniknie z rynku

Dodge Viper zniknie z rynku

Samochody luksusowe 2015-10-14

Komentuj:

~Ładne 2010-05-31

Ladne logo

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport