mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Doroczna konferencja branży motoryzacyjnej - Auto Event 2006

Doroczna konferencja branży motoryzacyjnej - Auto Event 2006

II doroczna konferencja Auto Event 2006 już za nami. Konferencja zrzeszająca przedsiębiorców sektora motoryzacyjnego jest jedną z największych jakie odbywają się w Polsce.

Doroczna konferencja branży motoryzacyjnej - Auto Event 2006

Tradycyjnie już Auto Event 2006 stał się doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i opinii pomiędzy firmami polskimi i potencjalnymi partnerami z zagranicy. Podczas dwudniowej konferencji dokonano oceny obecnej kondycji przemysłu motoryzacyjnego w naszym kraju jak też jego możliwości i potencjału na lata najbliższe.

Podczas spotkania można było wziąć udział w ciekawym panelu dyskusyjnym "Plusy i minusy działania firm motoryzacyjnych w Polsce" z najważniejszymi postaciami sektora motoryzacyjnego oraz wysłuchać "case studies" poruszających zagadnienia związane z funkcjonowaniem producentów pojazdów i komponentów (sourcing poddostawców, HR, obniżanie kosztów, lean manufacturing, systemy zarządzania jakością itd.).

Wśród blisko 20 prelegentów znaleźli się także goście z zagranicy:  przedstawiciele producentów samochodów (DaimlerChrysler, PSA Trnava, MAN) oraz z zaprzyjaźnionych organizacji motoryzacyjnych z m.in. "Sernauto" z Hiszpanii, "Acarom" z Rumunii. Dzięki tym wystąpieniom uczestnicy konferencji mogli zapoznać się z sytuacją i trendami w krajach sąsiadujących jak też dokonać analizy względem polskich realiów. Obok prezentacji gości zagranicznych dużym zainteresowaniem cieszyły się wystąpienia m.in. największych poddostawców w Polsce (Delphi, Faurecia, Gedia, Polytec Interior, Cooper Standard Automotive, Remy Automotive).

Podobnie jak podczas I edycji konferencji w 2005 roku, również w trakcie AutoEvent 2006 przygotowano kilkanaście stoisk wystawienniczych, na których firmy mogły zaprezentować swoje produkty i usługi uczestnikom konferencji (były to m.in. producenci opakowań, operatorzy logistyczni, firmy certyfikujące, firmy oferujące nowoczesne rozwiązania IT i inni).
Na zakończenie pierwszego dnia miało miejsce wyjątkowe wieczorne spotkanie, podczas którego uczestnicy konferencji w luźnej atmosferze wymieniali opinie i doświadczenia. Była to wspaniała okazja do rozmów i nawiązania bezpośrednich kontaktów.

Okazuje się, że sektor motoryzacyjny w naszym kraju to nie tylko firmy oferujące nowe samochody lecz przede wszystkim producenci części i komponentów składających się na ten produkt. Jest to szerokie grono przedsiębiorców, całkiem nieźle prosperujące pośród dużej konkurencji, dla którego  rynkiem zbytu jest cały świat.

Konferencje organizowane przez Polska Izbę Motoryzacji odznaczają się wysokim stopniem profesjonalizmu i znajomości branży motoryzacyjnej, także i tegoroczny Auto Event był udanym przedsięwzięciem, które przekształciło się w cykliczną platformę wymiany opinii i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami tej branży. O randze imprezy może też świadczyć fakt, że została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Gospodarki i Pracy oraz Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Przeczytaj także:

Motoryzacja daje pracę (2006-05-12)

Polski przemysł motoryzacyjny (2006-05-09)

PIM - III spotkanie poddostawców członków Izby (2006-04-24)

Tematy w artykule: wydarzenia

Podobne wiadomości:

Motoryzacja daje pracę

Motoryzacja daje pracę

Aktualności 2006-05-12

Polski przemysł motoryzacyjny

Polski przemysł motoryzacyjny

Aktualności 2006-05-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport