mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dwa Maćki w miśku

Dwa Maćki w miśku

W multimedialnej oprawie, feerii świateł i przy pełnej sali pawilonu Eko Park w Warszawie, odbyła się oficjalna prezentacja zespołu rajdowego Castrol Mitsubishi Team. Swój debiut miał także nowy samochód załogi Maciej Lubiak/Maciej Wisławski – Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR.

Dwa Maćki w miśku

W programie impreza prowadzonej przez Klaudię Carlos wchodził krótki koncert, prezentacja filmu nagranego podczas zimowych testów Maćka Lubiaka w szkole rajdowej Johna Haughlanda w Norwegii oraz gwóźdź programu - odsłonięcie rajdowego Lancera. Auto „odpakowały” dziewczęta z grupy tanecznej, kończąc w ten sposób swój pierwszy tego wieczoru występ. Z ukrytego w styropianowym kontenerze "Miśka" wysiedli bohaterowie wieczoru – Maciek Lubiak i Maciek Wisławski.

W minikonferencji prasowej wzięli udział przedstawiciele głównych sponsorów zespołu – reprezentujący Mitsubishi Janusz Mielczarek (dyrektor sprzedaży MMC Car Poland), Rafał Kiełtyka - brand manager Michelina oraz Maciej Gondko - dyrektor marketingu Castrola. Obok nich miejsca zajęli „rajdowi Maćkowie” oraz gość specjalny tego wieczoru – John Deconinck, odpowiedzialny za budowę ich Lancera Evo VIII MR.

„Uważam, że tak profesjonalny zespół, dysponujący w dodatku tak dobrym samochodem ma przed sobą tylko jedną drogę, wiodącą do zwycięstwa”, mówił John Deconinck zapytany przez Klaudię Carlos o jego opinię na temat szans Castrol Mitsubishi Team w nadchodzącym sezonie. „Jesteśmy w końcowej fazie budowy tego auta i mam nadzieję, że niebawem Maciek będzie mógł osobiście sprawdzić i potwierdzić jego predyspozycje do wygrywania rajdów.

Również Maćkowie zapowiedzieli walkę o najwyższe lokaty w tegorocznym cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. „Z pewnością będziemy się starać osiągać jak najlepsze rezultaty w każdej z eliminacji i nie mam wątpliwości co do tego, że Maćka stać na takie wyniki” -powiedział Maciej Wisławski. „Wszyscy jednak doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jakie są rajdy i ile czynników waży na ostatecznym wyniku. Na pewno damy z siebie wszystko, by sprostać oczekiwaniom naszych kibiców i naszych sponsorów i aby zrealizować nasze własne plany”.

Maciek Lubiak z kolei dodał: „Uważam, że połączenie doświadczenia i opanowania „Wiślaka” z moim zapałem i techniką przyniesie dobre rezultaty. Jesteśmy w profesjonalnym zespole i w profesjonalny sposób podchodzimy do naszych zadań. Mam nadzieję, że uda nam się sprawić radość kibicom, naszym bliskim, naszym sponsorom i w końcu nam samym”.

Po konferencji prasowej odbyło się pośród zaproszonych gości losowanie nagród specjalnych – modelu Mitsubishi Lancera Evo VII w barwach zespołu CMT oraz „biletu” na przejażdżkę z Maćkiem Lubiakiem w jego rajdowym Lancerze.


My z kolei, bez losowania, przekazujemy Państwu harmonogram tegorocznych Mistrzostw Polski. Jak widać jest to jedynie sześć eliminacji, a niespodzianką jest zapewne przeniesienie Rajdu Polski na Mazury. Władze ogólnopolskie i dotychczasowi organizatorzy Kormorana mają chyba aspiracje do wyższej rangi, gdzie właśnie zawody na szutrze cieszą się dużą popularnością.

11-12 marzec  
06-07 maj
10-12 czerwiec  
24-25 czerwiec
05-06 sierpień
16-17 wrzesień
Rajd Dolnośląski
Rajd Elmot-Remy  
Rajd Polski
Rajd Nikon 
Rajd Rzeszowski 
Rajd Warszawski

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport