W imprezie, która uświetniła tę ważną okazję, wzięło udział wielu oficjeli firmy Toyota, m.in. wiceprezes Toyota Motor Europe ds. sprzedaży i marketingu, prezes hiszpańskiego oddziału Toyoty oraz prezes i dyrektor generalny Toyota Motor Manufacturing Turkey, fabryki, która wyprodukowała auto. Podczas uroczystości Miguel Fonseca, wiceprezes TME, powiedział: - Ten ważny fakt świętujemy z dumą i podekscytowaniem. Od chwili, gdy pierwsze Toyoty trafiły na europejskie drogi 50 lat temu, marka Toyota stała się dla naszych klientów synonimem najwyższej jakości i nowatorstwa. Pozostajemy wierni naszym priorytetom, skupionym wokół zadowolenia klientów, które ustanowił założyciel firmy, Kiichiro Toyoda.
Ciekawą rzeczą jest fakt, że 10 milionową Toyotę - Avensisa - dostarczono klientowi w Niemczech w 2000 roku, czyli po 40 latach obecności marki w Europie, natomiast drugie 10 milionów sprzedano już w jedną dekadę.
Gabriel Jimenez Juarez, szczęśliwy klient, w siedzibie Toyota Motor Spain, mówił: - Będąc dwudziestomilionowym klientem Toyoty w Europie jestem zaskoczony i niezwykle szczęśliwy. To mój pierwszy samochód marki Toyota, jednak zawsze mówiono mi, że pojazdy te znane są z najwyższej jakości. Chętnie przekonam się o tym osobiście.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!