mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Dwie kampanie serwisowe Mastera

Dwie kampanie serwisowe Mastera

Renault Polska rozpoczęło dwie akcje serwisowe dostawczego modelu Master. W skrajnych przypadkach posiadacze tego modelu mogą bądź stracić w czasie jazdy lewe tylne koło, bądź w czasie uderzenia nie przytrzyma ich pas bezpieczeństwa.

Dwie kampanie serwisowe Mastera
Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych egzemplarzach Renault Master III wyprodukowanych od początku produkcji modelu do 16 kwietnia 2010 r., istnieje ryzyko powstania pęknięć w czopie piasty, co w wyjątkowych sytuacjach może doprowadzić do oderwania się lewego tylnego koła.

Ponadto w niektórych egzemplarzach wyprodukowanych od początku produkcji modelu do 9 lipca 2010 r., ze względu na nieprawidłowy montaż wsporników mocujących pasy bezpieczeństwa foteli przednich, istnieje ryzyko niedostatecznego przytrzymania kierowcy lub pasażera przez pas bezpieczeństwa w trakcie ewentualnego zderzenia.

Na rynku polskim sprzedano łącznie 78 egzemplarzy modelu Master III z wadą czopa piasty oraz 177 egzemplarzy z wadliwym mocowaniem pasów bezpieczeństwa.

Renault Polska poinformuje właścicieli samochodów o zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, gdzie na koszt przedsiębiorcy zostanie dokonane sprawdzenie samochodu, a w przypadku wykrycia usterki, wymiana wadliwych elementów na nowe.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Renault Master
Renault Master
Cena podstawowa już od: 111 561 PLN brutto
Dostępne nadwozia: furgon-4dr. minibus-4dr. platforma-2dr. rama-4dr. specjalny-2dr.

Podobne wiadomości:

Renault wzywa auta do serwisu

Renault wzywa auta do serwisu

Aktualności 2016-11-15

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wodorowy Lexus już za cztery lata
Wodorowy Lexus już za cztery lata
Brytyjskie źródła donoszą, powołując się na szefa europejskiego oddziału Lexusa, że już za cztery lata japoński producent zaoferuje klientom samochody elektryczne zasilane wodorowymi ogniwami paliwowymi.