mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Exeo ST już w Hiszpanii, u nas na jesieni

Exeo ST już w Hiszpanii, u nas na jesieni

Hiszpania jest pierwszym rynkiem, na którym do sprzedaży trafiła druga obok sedana wersja nadwoziowa modelu Exeo - ST, czyli po naszemu po prostu kombi. Na polskim rynku na to auto musimy poczekać do jesieni.

Exeo ST już w Hiszpanii, u nas na jesieni
Choć oczywiście dynamiczny charakter auta jest widoczny i w wersji ST, to jednak w tym przypadku dużo więcej postawiono na typowe dla kombi cechy, czyli przede wszystkim praktyczność i funkcjonalność. Dzięki rodzinnemu nadwoziu i nowej konstrukcji tylnej klapy, znacznie powiększyła się przestrzeń bagażowa, a samo wkładanie bagażu jest dużo wygodniejsze. Wraz z wprowadzeniem wersji ST wzbogacono również wyposażenie modelu Exeo. Nowe systemy mają wpływać na poprawę bezpieczeństwa i podniesienie komfortu.

Sylwetka nowego Exeo ST bardzo przypomina wersję czterodrzwiową. Pod względem wymiarów jedyne różnice w stosunku do sedana dotyczą długości nadwozia (4.666 mm) i pojemności bagażnika (442 l), którą można znacznie powiększyć po złożeniu tylnych siedzeń. Nową wersję rodzinną wyróżniają także relingi dachowe, przydatne szczególnie w razie konieczności przewiezienia nieporęcznych przedmiotów.

Pierwsi nabywcy nowego SEAT-a Exeo ST mają do wyboru trzy silniki benzynowe – 1.6 102 KM, 1.8 150 KM i 2.0 TSI 200 KM – oraz dwa diesle o pojemności 2 litrów i mocy 143 lub 170 KM. Obydwie jednostki wysokoprężne są wyposażone w filtr cząstek stałych (DPF) oraz układ common rail. Od września dwulitrowy diesel będzie dostępny także w wersji 120-konnej. Wszystkie silniki współpracują z sześciobiegowymi skrzyniami manualnymi i spełniają normy emisji spalin Euro 5, które zaczną obowiązywać od 2011 roku.

SEAT Exeo ST będzie dostępny w trzech wersjach wyposażenia: Reference, Style i Sport. Podstawowa wersja Reference wyposażona jest już standardowo w siedem poduszek powietrznych. Dodatkowe zabezpieczenie mogą stanowić opcjonalne poduszki chroniące klatki piersiowe pasażerów podróżujących na tylnych siedzeniach. Pozostałe standardowe elementy wyposażenia Reference to między innymi dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, ABS + TCS, ESP z układem wspomagania hamowania awaryjnego EBA, wskaźnik wyboru optymalnego przełożenia (oprócz wersji z silnikiem 1.6 102 KM), komputer pokładowy, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, elektrycznie podgrzewane lusterka, relingi dachowe, lampy przeciwmgielne, centralny zamek, szuflady pod przednimi fotelami oraz radioodtwarzacz CD/MP3 z wejściem aux-in i czterema głośnikami.

Podobne wiadomości:

Seat Leon Cupra - 300 KM po liftingu

Seat Leon Cupra - 300 KM po liftingu

Aktualności 2016-11-21

Seat Leon po liftingu – polskie ceny

Seat Leon po liftingu – polskie ceny

Aktualności 2016-11-08

Komentuj:

~??? 2009-06-08

co za zlom nie no jak mozna wprowadzic do produkcji stary model to jest jakas paranoja kto to wymyslil wszystkie firmy z roku na rok ida powoli ale na przod ale vw i seat wolaly wybrac inna droge heheh paranoja gratuluje pomyslu no ale w Polsce kto wie w koncu vw to jest nad - firma wiec nawet jakby wprowadzili technologie rodem z ogorka do nowego transportera czy z golfa I do VI to i tak jakis naklad by sie sprzedal ....

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport