mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla

F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla

Ferrari i Red Bull podejrzane są przez konkurencję o stosowanie nielegalnych przednich skrzydeł w swoich bolidach. Zdaniem rywali elementy są zbyt elastyczne i pod wpływem wyższych prędkości obniżają się.

F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla
Przed wyścigiem w Hockenheim swoją dezaprobatę w zastosowaniu przez Ferrari i Red Bulla nowych skrzydeł, wyraził między innymi szef zespołu Renault - Eric Boullier. Zdaniem Francuza w paddocku F1 pojawią się sugestie - poparte zdjęciami, jakoby końcówki płatów przednich skrzydeł w bolidach obu zespołów, uginały się do dołu na skutek wyższych prędkości. Dzięki temu zarówno RB6 jak F10 mogą zyskiwać przewagę w stabilności w szybkich zakrętach.

FIA bardzo szybko zareagowała na doniesienia zespołów i tuż po wyścigu w Niemczech bolidy Ferrari i Red Bulla zostały poddane szczególnej kontroli pod kątem zgodności z regulaminem. Wyniki badań technicznych okazały się zaskakujące dla oskarżycieli. FIA uznała zgodność przednich skrzydeł z regulaminem F1.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari przepisy F1 przednie skrzydło

Podobne wiadomości:

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i najszybsze w historii

Ferrari 812 Superfast - najmocniejsze i...

Samochody luksusowe 2017-02-16

Ferrari straci swoje przywileje

Ferrari straci swoje przywileje

Aktualności 2017-01-23

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.