mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla

F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla

Ferrari i Red Bull podejrzane są przez konkurencję o stosowanie nielegalnych przednich skrzydeł w swoich bolidach. Zdaniem rywali elementy są zbyt elastyczne i pod wpływem wyższych prędkości obniżają się.

F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla
Przed wyścigiem w Hockenheim swoją dezaprobatę w zastosowaniu przez Ferrari i Red Bulla nowych skrzydeł, wyraził między innymi szef zespołu Renault - Eric Boullier. Zdaniem Francuza w paddocku F1 pojawią się sugestie - poparte zdjęciami, jakoby końcówki płatów przednich skrzydeł w bolidach obu zespołów, uginały się do dołu na skutek wyższych prędkości. Dzięki temu zarówno RB6 jak F10 mogą zyskiwać przewagę w stabilności w szybkich zakrętach.

FIA bardzo szybko zareagowała na doniesienia zespołów i tuż po wyścigu w Niemczech bolidy Ferrari i Red Bulla zostały poddane szczególnej kontroli pod kątem zgodności z regulaminem. Wyniki badań technicznych okazały się zaskakujące dla oskarżycieli. FIA uznała zgodność przednich skrzydeł z regulaminem F1.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari przepisy F1 przednie skrzydło

Podobne wiadomości:

„Zielona” California w Paryżu

auto motor i sport 0000-00-00

Koniec Ferrari California, czas na Portofino

Koniec Ferrari California, czas na Portofino

Aktualności 2017-08-30

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.