mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla

F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla

Ferrari i Red Bull podejrzane są przez konkurencję o stosowanie nielegalnych przednich skrzydeł w swoich bolidach. Zdaniem rywali elementy są zbyt elastyczne i pod wpływem wyższych prędkości obniżają się.

F1: Elastyczne skrzydła Ferrari i Red Bulla
Przed wyścigiem w Hockenheim swoją dezaprobatę w zastosowaniu przez Ferrari i Red Bulla nowych skrzydeł, wyraził między innymi szef zespołu Renault - Eric Boullier. Zdaniem Francuza w paddocku F1 pojawią się sugestie - poparte zdjęciami, jakoby końcówki płatów przednich skrzydeł w bolidach obu zespołów, uginały się do dołu na skutek wyższych prędkości. Dzięki temu zarówno RB6 jak F10 mogą zyskiwać przewagę w stabilności w szybkich zakrętach.

FIA bardzo szybko zareagowała na doniesienia zespołów i tuż po wyścigu w Niemczech bolidy Ferrari i Red Bulla zostały poddane szczególnej kontroli pod kątem zgodności z regulaminem. Wyniki badań technicznych okazały się zaskakujące dla oskarżycieli. FIA uznała zgodność przednich skrzydeł z regulaminem F1.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari przepisy F1 przednie skrzydło

Podobne wiadomości:

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie pobity?

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie...

Samochody luksusowe 2016-11-18

Ferrari stawia na hybrydy

Ferrari stawia na hybrydy

Samochody luksusowe 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Multimedia w samochodzie - najnowsze rozwiązania
Multimedia w samochodzie - najnowsze rozwiązania
W nowoczesnych samochodach systemy multimedialne są niemal jak komputery, zestawy audio grają koncerty na żywo, a z ze światem samochód może komunikować się online. Najnowsze rozwiązania multimedialne prześwietlamy na przykładzie samochodów Skody.