mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > F1: Gdzie leżą problemy BMW?

F1: Gdzie leżą problemy BMW?

Kierowcy BMW Sauber Robert Kubica i Nick Heidfeld wyjaśnili, czemu nowy bolid nie jest tak szybki, jak zapowiadano. Model F1.08 wciąż wiele traci do najlepszych samochodów Formuły 1.

F1: Gdzie leżą problemy BMW?
Co gorsza, przygotowania do sezonu utrudnia ostatnio zła pogoda. "Podjęliśmy ryzyko. W nowym bolidzie jest wiele elementów, które nigdy wcześniej nie były używane w Formule 1" - przyznał Robert Kubica. Polak uważa, że jego zespół nie zdąży rozwiązać wszystkich problemów konstrukcyjnych przed Grand Prix Australii (16.3). W pierwszym wyścigu sezonu, który rusza za niecałe cztery tygodnie, nowe auto nie będzie wystarczająco stabilne. Walkę o zwycięstwo trzeba odłożyć na później.

"Nie mam wątpliwości, że nowy F1.08 jest lepszy od swojego poprzednika. Niestety, osiągnięcie jego pełnego potencjału jest trudniejsze. Wciąż poznajemy nasz bolid i z dnia na dzień jest lepiej" - uspokaja Nick Heidfeld. Równocześnie przyznaje jednak, że maszyna BMW na razie nie spełnia oczekiwań zespołu. Gdzie popełniono błędy? "Inżynierowie sięgali do granic, pracując nad aerodynamiką, zawieszeniem, układem chłodzenia, hamulcami czy układem kierowniczym."
Tematy w artykule: F1 Sauber f1 Sauber

Podobne wiadomości:

Ferrari straci swoje przywileje

Ferrari straci swoje przywileje

Aktualności 2017-01-23

Audi mówi

Audi mówi "nie" Formule 1

Aktualności 2015-05-19

Komentuj:

~Karol 2008-02-25

Myślę, że nie... fachowcy z BMW Olszowiec by powiedzieli, że tego nie da się zrobić i musi być tak jak jest...

~Artur 2008-02-25

A czy nie serwisują go fachowcy z BMW Olszowiec z Poznania? To by wiele wyjaśniało...

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.