mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > F1: Nowe logo Ferrari

F1: Nowe logo Ferrari

Stefano Domenicali w asyście Fernando Alonso i Felipe Massy, zaprezentował wczoraj nowe logo - Gestione Sportiva - zespołu Ferrari. Nowy projekt ma konsekwentnie zerwać z zarzutami kierowanymi pod adresem włoskiej stajni o podświadome reklamowanie głównego sponsora - firmy tytoniowej Marlboro.

F1: Nowe logo Ferrari
Miejsce prezentacji nowego logo - tor Silverstone w Wlk. Brytanii - wybrano nie przypadkowo. Dokładnie 59 lat temu po raz pierwszy Ferrari wygrało tam swoje pierwsze Grand Prix. Dokonał tego Jose Froilan Gonzalez. Nowe logo, które zastąpi kontrowersyjny kod kreskowy pojawi się na samochodach i ubraniach zespołu. Tym samym znakiem firmowana będzie także Ferrari Driver Academy.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ferrari
Tematy w artykule: Ferrari

Podobne wiadomości:

Koniec Ferrari California, czas na Portofino

Koniec Ferrari California, czas na Portofino

Aktualności 2017-08-30

70. urodziny marki Ferrari

70. urodziny marki Ferrari

Samochody luksusowe 2017-03-13

W 2017 roku mija 70 lat od momentu, kiedy Enzo Ferrari zbudował swój pierwszy drogowy samochód. 

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Koniec Ferrari California, czas na Portofino
Koniec Ferrari California, czas na Portofino
W końcu przyszedł czas na następcę Ferrari California. Tym razem włoska stajnia przenosi nazewnictwo ze zachodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych na włoską prowincję. Co zmieni się w nowym modelu?
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic