mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > F1: Raikkonen zarobi więcej na urlopie niż jeżdżąc

F1: Raikkonen zarobi więcej na urlopie niż jeżdżąc

Dla kierowcy Formuły 1 Kimiego Raikkonena najlepszym rozwiązaniem na przyszły rok jest wzięcie dwunastomiesięcznego urlopu i całkowite zrezygnowanie ze startów w wyścigach Grand Prix - napisał w ostatnim wydaniu niemiecki magazyn motoryzacyjny Auto Motor und Sport. W przeciwnym razie dochody Fina mogą być niższe o około pięć milionów euro.

F1: Raikkonen zarobi więcej na urlopie niż jeżdżąc
Jeżeli Raikkonen, były kierowca teamu Ferrari i mistrz świata F1 w 2007 roku, nie zdecyduje się na starty w nowym zespole, to Ferrari zapłaci mu za zerwanie kontraktu, który obowiązywał do 2010 roku, 30 mln euro. Gdy jednak zawodnik zdecyduje się występować w nowym teamie (obecnie prowadzi rozmowy z McLaren-Mercedes), kwota odstępnego wyniesie tylko 10 mln euro.



Według nieoficjalnych informacji McLaren jest gotowy zaoferować Finowi za sezon 2010 maksymalnie 15 mln euro. Przy odstępnym od Ferrari w wysokości 10 mln, Raikkonen zarobi 25 mln. Na urlopie dostanie od włoskiego teamu o 5 mln więcej.

Auto Motor und Sport
przewiduje, że w przypadku rezygnacji Raikkonena z podpisania umowy z McLarenem, miejsce w brytyjskim teamie może się zwolnić dla Niemca Nicka Heidfelda, który był partnerem Roberta Kubicy w BMW Sauber.

Podobne wiadomości:

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie pobity?

Kultowe Ferrari 250 GTO - czy rekord zostanie...

Samochody luksusowe 2016-11-18

Ferrari stawia na hybrydy

Ferrari stawia na hybrydy

Samochody luksusowe 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport